Stavek: če avtomobila ne najdem v Sloveniji, si bom pa avto uvozil iz Nemčije, je skoraj tako samoumeven, da večina na kaj drugega sploh ne pomisli, pa čeprav se redkokdaj vprašamo zakaj je temu dejansko tako. Tudi mi se skoraj izključno ukvarjamo z uvozom vozil po naročilu iz Nemčije in za tem tudi stojimo. Zakaj pravim skoraj izključno? Ker smo v preteklosti za kakšno stranko že uvozili kakšnega hibrida iz Nizozemske, saj je tam ravno za tovrstne avtomobile ogromno izbire in dobrih ponudb, pa vendar so to zelo redki primeri.
Kaj pa uvoz vozil iz ostalih držav?
Ostalih držav se praviloma izogibamo, pa ne zato ker bi imeli toliko proti avtomobilom iz tistih držav ali proti državam samim. Pri uvozu rabljenih vozil iz tujine so pač naše glavne skrbi zanesljivost, poštenost in preverljivost podatkov, kar pa je v Nemčiji daleč najbolj transparentno in dostopno. Nemška zakonodaja je namreč precej bolj stroga od slovenske, zato so morebitni nelegalni posegi v avtomobil (predvsem namigujemo na zbijanje kilometrov), strogo kaznovani z visokimi kaznimi, ravno tako pa se avtomobil, ki je bil v preteklosti kakorkoli razbit (tudi lažje) enostavno ne sme več prodajati kot nekarambolirano vozilo. Posledično je pri uvozu vozil iz Nemčije veliko manjša možnost prikritih napak pri avtomobilih, ki so na domačem trgu postale že skoraj stalnica, v primeru, da je bilo z avtomobilom v preteklosti karkoli narobe, pa bo to evidentno iz njegove zgodovine.
Pred uvozom avtomobila dobimo vse podatke
Večinoma še pred uvozom vozila v Slovenijo od prodajalcev že vnaprej dobimo vse podatke, servisno zgodovino in popis morebitnih napak, še preden se dokončno dogovorimo za uvoz vozila. Ravno to nam omogoča, da lahko, v kolikor se pojavi najmanjši sum na kakšno nepravilnost, nakup brez težav ustavimo in iščemo boljši avtomobil. Poleg tega imamo v Nemčiji tudi že desetletja izkušenj, mrežo preverjenih prodajalcev in celo tesnih partnerjev, katerim lahko brez težav zaupamo. V kolikor je želja, lahko preko naših partnerjev tudi opravimo osebni ogled želenega vozila, kar v drugih državah enostavno ni možno.
Avtomobili iz Nemčije so boljši.
Poleg vsega tega pa je pri uvozu vozil konkretno iz Nemčije še kar nekaj pozitivnih lastnosti. Avtomobili so v povprečju precej bolje založeni z opremo, kot na slovenskem trgu, praviloma pa so ravno tako v večji meri servisirani na uradnih servisih. Nemčija je tudi precej velika država z odlično cestno infrastrukturo, kar pomeni, da je v Nemčiji povsem vsakdanje, da se nekdo vsak dan vozi po 100 ali več kilometrov stran v službo in nazaj. To pot seveda opravi po odličnih avtocestah, kar pomeni sicer veliko kilometrov, a so le ti narejeni pri optimalni delovni temperaturi in pri majhni obremenitvi pogonskega sklopa, vzmetenja ter zavornega sistema. Posledično vidimo ogromno avtomobilov, ki so stari 2 ali 3 leta, s krepko preko 100 tisoč prevoženimi kilometri, ki pa so vizualno in tudi mehansko praktično kot novi. Tudi v kolikor si omislite vozilo po naročilu z nekoliko višjim številom prevoženih kilometrov, to ne pomeni nujno slabega, dotrajanega avtomobila, še posebej, če je servisna zgodovina odlična.
⇒ V kolikor vas zanima naročilo vozila pri našem podjetju, lahko na spodnji povezavi dostopate do povpraševanja za uvoz.