NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Volkswagen Passat

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Volkswagen Passat

Najpopularnejši rabljeni avtomobili: Volkswagen Passat!

Da bi vam karseda približali nakup rabljenega avtomobila, smo se odločili narediti serijo člankov, z opisi, prednostmi, slabostmi in našimi priporočili najbolj iskanih avtomobilov, oziroma avtomobilov, s katerimi se pri uvozu po naročilu največ srečujemo. Eden izmed takšnih je tudi Volkswagen Passat, ki je poleg Golfa pravi slovenski ljubljenec.

VW Passat

14

Kot vsi Volkswagnovi modeli tudi Passat pregovorno velja za zanesljivega, moramo pa reči, da vseeno ni na ravni starih dobrih 1.9 litrskih dizelskih motorjev.

VW Passat je večji družinski avtomobil, ki je navoljo tako v karavanski kot tudi limuzinski izvedenki. Poleg Golfa predstavlja enega glavnih stebrov te nemške znamke, odlikuje pa ga predvsem velika prostornost, kvaliteta izdelave in relativna cenovna dostopnost, ki skupaj s pregovorno zanesljivostjo pišeta zgodbe že od leta 1972. Trenutno je od leta 2015 v prodaji že osma generacija VW Passata in ravno s to se pri uvozu vozil po naročilu srečujemo največ. Kako tudi ne saj v osmi generaciji izgleda odlično, z novo MQB modularno platformo pa je ravno tako izgubil nekaj kilogramov in pridobil še nekaj milimetrov prostora v notranjosti.

4

Kot vedno poudarjamo je tudi tukaj redno servisiranje glavnega pomena, še posebej to velja za avtomobile opremljene z dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom DSG.

Kot vsi Volkswagnovi modeli tudi Passat pregovorno velja za zanesljivega, moramo pa reči, da vseeno ni na ravni starih dobrih 1.9 litrskih dizelskih motorjev.  Pri večini dizelskih motorjev je bilo namreč ugotovljeno preseganje deklarirane norme o količini izpustov (dieselgate), za odpravo neskladij pa je potrebno pri 2.0 TDI motorjih preprogramirati motorno elektroniko pri 1.6 TDI motorjih pa izvesti bolj zahtevne fizične posege. Pri vozilih z dizelskimi motorji, pogosteje pri 1.6 TDI z ročnimi menjalniki prihaja do  odpovedi dvomasnega vztrajnika in posledično sklopke. Težava je pogosta pri vozilih, ki se vozijo pretežno po mestih, težava pa se kaže kot cukanje in tresenje v prostem teku in pri speljevanju, ter kovinski ropot pri izklopu motorja. Pri 1.6 TDI dizelskih motorjih ravno tako prihaja do odpovedi injektorjev že pri nizki kilometrini vozil. Težavo se največkrat reši znotraj garancije, v kolikor se ni pa odsvetujemo nakup takega avtomobila. 

3

Kot vedno poudarjamo je tudi tukaj redno servisiranje glavnega pomena, še posebej to velja za avtomobile opremljene z dvosklopčnim avtomatskim menjalnikom DSG, saj lahko le ti ob nerednih servisih kaj hitro odpovejo, vam pa ostane velik račun za popravilo. Kot ste verjetno že zgoraj prebrali odsvetujemo motorje 1.6 TDI, navkljub dieselgate težavam pa priporočamo 2.0 TDI motor s 190 konjskimi močmi. Moči bo dovolj za večino tudi tistih zahtevnejših, tistim, ki tudi to ni dovolj pa še vedno ostane 2.0 BiTurbo dizelski motor, ki ponuja kar 240 konjskih moči. Morda bi za piko na i svetovali še, da si oglejte nekoliko bolj terensko naravnano različico Alltrack, saj boste le tako izstopali v poplavi običajnih Passatov na naših cestah. Pa še želje po SUV-u, samo zato, da bi sedeli nekoliko višje, ne boste čutili.

Zanimivost: Ali ste vedeli, da ste lahko v šesti generaciji Passata kupili celo s 3.6 litrskim VR6 motorjem, ki je poleg izjemnega zvoka prispeval tudi 280 konjskih moči?

About the Author