kategorije članka

TEST rabljenih avtomobilov: Volvo V40 D3 Cross Country Momentum – skandinavski posebnež golfovega razreda

Skandinavski posebnež golfovega razreda.

Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

VOLVO V40 D3 CROSS COUNTRY

Tokrat je na vrsti Volvo V40, ki že v osnovni različici ni ravno pogost pojav na naših cestah, v obliki Cross Country pa vidimo še redkeje. Morda je zato tak avtomobil, o katerem težko pridobimo kakšno informacijo in izkušnjo iz prve roke, še toliko bolj pomembno predstaviti. Torej ali se izplača namesto klasičnega VW Golfa ali Fordovega Focusa pogledati v smeri skandinavcev, ki praviloma stavijo na druge adute?
Volvo V40 je definitivno zanimiva izbira, ki takoj preseneti z udobjem in kvaliteto izdelave, svoje pa dodajo tudi izvrstni sedeži, s katerimi se lahko po udobju v tem razredu kosajo le tisti športni iz BMW serije 1. To pomeni, da je Volvo V40 odličen potovalnik k čemer pripomore tudi zanimiv in varčen pet valjni dizelski agregat, prostornine dveh litrov. Ta razvije 150 konjskih moči in v praksi ‘spije’ le dobrih 6 litrov na 100 prevoženih kilometrov, kar je glede na nameščene zimske pnevmatike, temperature le malo nad ničlo in dejstvu, da je različica Cross Country nekoliko višja od klasične, zelo dober rezultat. Sam motor je sicer nekoliko len in se ne vrti pretirano rad, se pa oddolži z zanimivim zvokom in s tem, da ga lahko brez prigovarjanja vozimo tudi pri zelo nizkih vrtljajih. ‘Vleče’ praktično od prostega teka naprej, kar bi težko rekli za kakšen podoben 2.0 litrski štirivaljni izdelek iz Wolfsburga.
Ker smo prej omenili kvaliteto izdelave velja omeniti, da po osmih letih in nekaj več kot 134 tisoč prevoženih kilometrih ne kaže večjih znakov obrabe ali čričkov v notranjosti. Leta se mu poznajo le pri elektroniki, kjer so digitalni merilniki in centralni info zabavni sistem pač prejšnje generacije, kar je glede na starost avtomobila povsem logično. Vseeno je avtomobil do vrha založen z opremo. Poleg ostalega lahko med seznamom opreme najdemo tudi navigacijo, vzvratno kamero, parkirne senzorje, gretje sedežev in tempomat, kot že samo ime pove pa je omenjeni primerek opremljen tudi z opremo Cross Country. Le ta avtomobilu po vzoru ostalih ‘trpežnejših’ različic drugih znamk kot so Allroad, Scout, Alltrack in podobni, na spodnjemu delu karoserije doda nekoliko trpežnejšo nepobarvano plastiko in pa nekaj višjo oddaljenost od tal, ki v tem primeru znaša le 15 milimetrov več od standardne različice. To v teoriji poskrbi za nekoliko bolj robusten videz, ki kliče po brezpotjih, v praksi pa boste zaradi te plastike morda obvarovani pred kakšno prasko na parkirišču, večja oddaljenost od tal pa bo prišla prav za neprijetno skakanje čez robnike.
Manjše razočaranje boste doživeli le tisti, ki od V40 pričakujete prostorno kombilimuzino. Kabina in prtljažnik sta po prostornosti daleč za vodilnimi v tem segmentu. Na drugi klopi bodo le stežka sedeli vsi višji od 180 centimetrov, prtljažnik pa je nekje na ravni prejšnje generacije Fordovega Focusa, medtem ko je Golf že v 7 generaciji ponujal skoraj 50 litrov več prostora. V kolikor vam to ni prioriteta, je Volvo V40 Cross Country zanimiva in nekoliko drugačna izbira, ki vas ne skuša privabiti z obljubami o športni vožnji ali 50 letni dediščini modela, ki je postal nekako ‘default’ izbira večine slovenskih kupcev. Namesto tega dobite zanesljivega sopotnika, ki vas bo razvajal z udobno vožnjo, odličnimi sedeži in zanimivim motorjem.
Omenjeni primerek lahko za manj kot 15 evrskih tisočakov najdete v naši zalogi, v kolikor vas zanima uvoz po naročilu katerega koli drugega modela znamke Volvo, pa nas brez težav kontaktirajte preko spletnega obrazca, preko telefona ali osebno v naših prostorih.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču