kategorije članka

TEST rabljenih avtomobilov: Suzuki SX4 S-Cross

Skriti dragulj v poplavi mestnih križancev

Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

Suzuki SX4 S-Cross kot zanimiva alternativa

Eden izmed zanimivejših rabljenih vozil v naši ponudbi, je tudi 2015 Suzuki SX4 S-Cross, ki predstavlja zanimivo alternativo vsej ostali ‘poplavi’ kvazi mestnih križancev in SUV-jev. Pa ni zanimiv le zaradi posebne Crystal Lime Metallic barve, temveč je S-Cross, podobno kot sestrska Vitara, zanimiv predvsem zaradi karakterja, uporabnosti in preverjene tehnologije. Suzuki je pri svojih modelih namreč še precej ‘starokopiten’, kar se odraža v cenenih materialih v notranjosti, relativno slabi ergonomiji in slabši zvočni izoliranosti, a po drugi strani ima ravno ta pristop tudi svoje pluse. Avtomobil deluje robustno in zanesljivo, ponuja več opreme kot bi mu sprva pripisali, povrhu vsega pa je iskren v svojih namenih in posledično kipi od karakterja.
Večina modernih križancev dandanes hoče biti nekaj, kar v resnici ni. Nekateri s tršim podvozjem na račun udobja poskušajo simulirati vodljivost manjših kombilimuzin z nižjim centrom težišča, spet drugi navzven delujejo robustno in skorajda ‘terensko’, pa v ponudbi sploh ne ponujajo štirikolesnega pogona in se bojijo vsakega dejanskega stika z zeleno površino. Tega pri Suzukiju ni. SX4 S-Cross ne poskuša skrivati svojega višjega težišča, niti ne igra na karto domnevnih terenskih sposobnosti, saj le te dejansko ima. Suzukijev štirikolesni pogon Allgrip namreč na terenu deluje zelo suvereno, saj poleg voznih načinov ‘AUTO’, ‘SPORT’ in ‘MUD and SNOW’ ponuja tudi funkcijo ‘LOCK, ki zaklene sredinski diferencial in tako pošlje 50% moči na prednjo in 50% moči na zadnjo os. Tako vas bo S-Cross pripeljal precej dlje kot bi mu sprva pripisali, dejansko pa si upam trditi, da tudi dlje kot si večina voznikov sploh upa iti. Pri raziskovanju njegovih terenskih sposobnosti boste odkrili, da je njegova še največja šibka točka dejansko (pre)majhna oddaljenost od tal, zaradi nekoliko daljšega prednjega previsa pa trpi tudi vstopni kot.

MOTOR IN NOTRANJOST

Dober sopotnik je tudi 1.6 litrski turbo dizelski štirivaljnik, ki sicer deluje nekoliko robato, a je lepo odziven, ponuja dovolj moči za lagodno vožnjo na avtocesti, obenem pa tudi porabi presenetljivo malo. V notranjosti, kot smo že prej omenili, boste našli precej trde plastike in tipično japonskega dizajna, ki je že nekoliko zastarel, po drugi strani pa boste zagotovo presenečeni nad dodatno opremo, ki jo ponuja avtomobil. Naš primerek je namreč opremljen z usnjenimi sedeži, ogromno električno panoramsko streho, navigacijo, tempomatom, pa vzvratno kamero in parkirnimi senzorji. Omeniti velja tudi odlične biksenonske žaromete, ki so presegli pričakovanja pa dvoconsko klimatsko napravo, ki bo v sodelovanju z gretjem sedežev polepšala mrzla zimska jutra.
Suzuki SX4 S-Cross je torej iskren, trdoživ in zanesljiv SUV, kateremu še največji tekmec bi lahko rekli, da je ravno sestrska Vitara ali morda Dacia Duster. Je avtomobil za ljudi, ki jim zanesljivost in dober štirikolesni pogon pomenita več kot luksuz, dobra zvočna izolacija in dobre vozne lastnosti. Je avtomobil, ki ga spoznavaš dalj časa in dlje kot ga spoznavaš, bolj dobi smisel. Točno ta primerek z le 72 tisoč prevoženimi kilometri, preverjeno zgodovino in res zajetnim spiskom dodatne opreme, je pri nas na voljo na tej povezavi (Suzuki SX4 S-Cross), v primeru drugačnih želja pa nas kontaktirajte in vam bomo z veseljem pomagali pri vašem naslednjem uvozu po naročilu.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču