TEST RABLJENIH AVTOMOBILOV: Subaru Forester 2.0 D AWD

TEST RABLJENIH AVTOMOBILOV: Subaru Forester 2.0 D AWD

TEST rabljenih avtomobilov: Subaru Forester 2.0 D AWD – kleni terenec, ki mu bolj kot uglajenost dišita robustnost in preverjena tehnologija !

Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

SUBARU FORESTER 2.0 D AWD

74459651_1124602904396227_6870895148914442240_o

Subarujev Forester v poplavi SUV-ov in majhnih križancev izstopa s svojo ciljno usmerjenostjo. Prav nič se ne meni za to, da bi v sebi skrival kar največ moderne tehnologije, ravno tako mu je za ergonomijo in najboljše materiale prav malo mar. Ne, Subaru oziroma Japonci nasploh, imajo pri izdelavi t.i. cestnega terenca povsem drugačen pristop, saj največji poudarek dajejo na zanesljivost in robustnost, česar pa Foresterju ne manjka.

Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

KARAKTERISTIKE

Že po prvem kilometru je vozniku jasno, da je bil denar namenjen za odlično vzmetenje, ter robusten pogonski sklop. Ta se sestoji iz nekoliko nenavadnega 2.0 litrskega turbodizelskega, boxerskega agregata, ki se za svojih 147 konjskih moči prav solidno spopada z ne tako majhno težo Foresterja, ter stalnim, simetričnim štirikolesnim pogonom, ki velja za enega izmed najboljših v tej panogi. Motor poleg dobre odzivnosti in zajetne količine navora, preseneti tudi s presenetljivo uglajenostjo in relativno majhno porabo, ki se pri avtocestni vožnji giblje okoli 7 litrov na 100 prevoženih kilometrov.

73423470_1124603331062851_2221767564105613312_o

Poleg motorja sem omenil še slavni subarujev simetrični štirikolesni pogon, ki vam skupaj z zajetno oddaljenostjo od tal, šele v zahtevnih pogojih zares pokaže zakaj je v tem segmentu razred zase. Če avtomobilu namestite še primerno obutev vam garantiram, da boste pri vožnji po terenu šibka točka prej vi kot Forester. Kaj pa po cesti? No ja po cesti se Forester pelje točno tako kot bi pričakovali – nič posebnega, a še vedno daleč od tega, da bi bil slab. Izstopa kvaliteta blaženja, seveda pa pri višjih hitrostih pričakujte nekoliko več hrupa v notranjosti. Pri običajni vožnji je dovolj uglajen in enostaven za vožnjo, obenem pa navkljub tehnološki skromnosti, vseeno ponuja pripomočke kot so tempomat, vzvratna kamera, panoramska streha in gretje sedežev.

Že po prvem kilometru je vozniku jasno, da je bil denar namenjen za odlično vzmetenje, ter robusten pogonski sklop.

Še ena velika prednost Foresterja je njegova prostorna notranjost. Na zadnji klopi je namreč dovolj prostora tudi za tri odrasle potnike, prtljažnik pa bo s svojimi 505 litri zadostil večini potreb povprečne družine. Omeniti velja še to, da lahko na Subaru Foresterja priklopimo do 1.800 kilogramov težak priklopnik, kar večini lastnikov tovrstnih vozil pride še kako prav.

74173364_1124602714396246_2950950863759212544_o

KOMU GA PRIPOROČAMO?

Subaru Forester je torej namenjen točno določenemu kupcu. Takemu, ki mu ni ravno mar za najnovejšo tehnologijo in veliko mero udobja, ampak ima raje višji avtomobil na katerega se lahko vedno zanese, s katerim bo prišel skoraj povsod in kateri bo presenetil ravno tam kjer drugi odpovejo. Pravi delovni stroj torej! Če ste to morda prav vi, preverite našega Subaru Foresterja (KLIKNI TUKAJ) in takoj boste videli ali je to pravi avtomobil za vas.

About the Author