kategorije članka

TEST rabljenih avtomobilov: Mercedes-Benz A200 CDI 7G DCT – luksuzni del golfovega segmenta

Luksuzni del golfovega segmenta.

Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

MERCEDES BENZ RAZRED A

Naslednji na vrsti je Mercedes-Benz razreda A, ki se v bolj luksuznem delu golfovega segmenta, za kupce bori z BMW serije 1. Če je BMW precej bolj zabavna in dinamično naravnana izbira, pa je Mercedes namenjen precej bolj umirjenemu tipu človeka. Lahko bi rekli, da je v svojem namenu in izvedbi precej bolj podoben luksuzni verziji Volkswagnovega Golfa – avtomobilu, kateremu ne moreš ničesar očitati, a po drugi strani tudi nikjer preveč ne preseneti. To velja predvsem za samo vožnjo, kjer hitro opazimo, da je v primerjavi z golfom sama izkušnja precej podobna, a je Mercedes precej bolje zvočno zatesnjen in precej bolj udoben, dva razreda boljši pa so tudi sedeži.

VOZNE LASTNOSTI

Tudi sam volanski mehanizem in vzmetenje sta naravnana bolj za udobje, zato kakšne pretirano pozitivne vozne dinamike niti ni za pričakovati, kar pa verjetno kupcem takšnega avtomobila tudi precej bolj ugaja. Avtocestne kilometre požira kot za šalo, ob tem pa 2.2 litrski dizelski štirivaljnik z 136 konjskimi močmi, porabi le okoli 5,5 – 6,0 litrov dizelskega goriva na 100 prevoženih kilometrov. Še največjo grajo si po mojem mnenju zasluži sedem stopenjski avtomatski menjalnik z dvojno sklopko, ki zna biti zelo neodločen pri speljevanju in vožnji v hrib/dolino, je pa pri običajni vožnji zelo nezaznaven, pretika hitro in učinkovito.
Omeniti velja tudi to, da je naš primerek v svojih šestih letih obstoja, uspel prevoziti že skoraj 200 tisoč kilometrov, česar pa pri sami vožnji in stanju notranjosti sploh ne bi ugotovili. Za odsotnost t.i. ‘čričkov’ v notranjosti je v veliki meri zaslužna pregovorna mercedesova kvaliteta sestave ter izbira materialov, nekaj pa pripomore tudi udobno vzmetenje, ki posrka večino tresljajev ob vožnji po slabi asfaltni podlagi. Znakov uporabe v notranjosti praktično ni, zato bi avtomobilu z lahkoto pripisali manj kilometrov, kot jih dejansko ima.

NOTRANJOST

Prostor v potniški kabini je precej primerljiv z BMW serije 1, kar pomeni, da ga je nekoliko manj kot v bolj konvencionalnih kombilimuzinah kot je že večkrat omenjeni VW Golf ali Peugeot 308, a ga je vseeno dovolj za štiri povprečne osebe. Kar mu zmanjka pri prostornosti, pa nadoknadi z dodatno opremo. Poleg samodejnega menjalnika je namreč opremljen tudi z biksenonskimi žarometi, multifunkcijskim volanom, dvoconsko klimatsko napravo, gretjem sedežev, bluetooth povezavo, parkirnimi senzorji spredaj in zadaj, tempomatom ter celo navigacijsko napravo.

Torej, za koga je Mercedes Benz razreda A? Za tistega, ki si v vsakdanji kombilimuzini želi nekoliko več udobja in zvočne zatesnjenosti, hkrati pa nima nobenih želja po dinamični vožnji. Je odličen prvi avtomobil za vsak dan, ali za nekoga, ki bi rad nadgradil izkušnjo svojega dolgoletnega zaveznika – VW golfa. V kolikor vas omenjeni Mercedes Benz razreda A zanima, ga lahko najdete na tej povezavi, v primeru, da so vaše želje nekoliko drugačne pa nas tudi brez težav kontaktirate na naš email naslov info@doavta.si.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču