Popoln bavarski coupe, z zajetno konjenico pod pokrovom motorja, ki je mnogo več kot to.
Bavarski coupe z več kot 300 konjskimi močmi
MOTOR IN MENJALNIK
NOTRANJOST IN VOŽNJA
Čeprav mnogi mislijo, da so glavni adut tega avtomobila njegove zmogljivosti vseeno menim, da temu ni tako. Po mojem mnenju je glavni adut tega pogonskega sklopa odlična uglajenost in uigranost menjalnika s pogonskim agregatom. Avtomobil je pri vsakodnevni vožnji povsem nenaporen, motorja se ob nizkih obremenitvah praktično ne sliši, pa tudi sama zvočna zatesnitev je na zelo visokem nivoju. Na prvo žogo bi rekel, da je tudi kvaliteta izdelave nekoliko boljša od običajne serije 3. Ta 435i je namreč navkljub svojim osmim letom in 113 tisoč prevoženim kilometrov brez enega samega ‘črička’ v notranjosti. Tudi športno vzmetenje, ki v zavojih sicer ponuja odlično lego, asfaltne nepravilnosti dobro ‘požira’ in se odlično ujame s karakterjem pogonskega sklopa. Potrebno je vedeti, da to ni M4 in ima avtomobil kot tak tudi povsem drugačen namen čeprav same zmogljivosti niso spet tako daleč zadaj, zato je nekoliko večja uglajenost celotnega avtomobila tukaj dobrodošla.
Ta različica prvotno ni namenjena za preganjanje po dirkališčih ali zato, da si ga nekdo kupi le za ‘dušo’, saj je za kaj takega premalo surov, morda za nekoga celo preveč tih in enostavno ne požene srčnega utripa na isti način kot pravi čistokrvni športniki. To je avtomobil za nekoga, ki si želi hitrega in vsestranskega športnega coupeja za vsak dan, v katerem bo užival tako na najljubši cesti, kot tudi ob vsakodnevni vožnji v službo. Tudi sama poraba je glede na zmogljivost in štirikolesni pogon zelo ugodna, saj se v povprečju giblje med 8 in 9 litrov, na kar lahko pri pravih M avtomobilih takoj pozabite.
⇒ V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.