kategorije članka

Test rabljenih avtomobilov: BMW 435I XDRIVE

Popoln bavarski coupe, z zajetno konjenico pod pokrovom motorja, ki je mnogo več kot to.

Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

Bavarski coupe z več kot 300 konjskimi močmi

Naslednji na našem seznamu je nekaj res posebnega. Redko se zgodi, da imamo priložnost peljati bavarskega coupeja z več kot 300 konjskimi močmi, še posebej takega, ki je odet v tako atraktivno barvo Estoril Blue. BMW serije 4 je sicer naslednik kupejevske serije 3, ki stavi na športnejšo vozniško izkušnjo in elegantne linije, hkrati pa navkljub le enemu paru vrat, ponuja tudi zajetno raven praktičnosti za štiri odrasle potnike in njihovo prtljago.

MOTOR IN MENJALNIK

Tokratni primerek ni le običajna serija 4. Gre namreč za najmočnejšo različico 435i, ki pod pokrovom skriva odličen 3.0 litrski vrstni šestvaljnik, ki uspe s pomočjo twin-scroll turbine proizvesti kar 306 konjskih moči. Zahvaljujoč osem stopenjskemu avtomatskemu menjalniku sport steptronic in inteligentnemu štirikolesnemu pogonu xDrive, lahko vso to moč tudi s pridom izkoristi in brez večjih težav prenese na podlago. Rezultat tega je pospešek do stotice v zgolj 5,1 sekunde, kar je celo za desetinko sekunde hitreje od legendarnega BMW e46 M3. Različica 435i se od šibkejših razlikuje še po močnejših štiribatnih zavornih čeljustih spredaj in dvojnim izpuhom zadaj, ta primerek pa je opremljen še s kopico ostale dodatne opreme. Med drugim tudi z M Sport paketom, ki poleg vizualnega izgleda doda še odlične športne sedeže, oblečene v alkantaro, poleg tega pa je opremljen še strešnim oknom, veliko navigacijo in nenazadnje 19 palčnimi platišči, ki se avtomobilu podajo izjemno dobro.

NOTRANJOST IN VOŽNJA

Čeprav mnogi mislijo, da so glavni adut tega avtomobila njegove zmogljivosti vseeno menim, da temu ni tako. Po mojem mnenju je glavni adut tega pogonskega sklopa odlična uglajenost in uigranost menjalnika s pogonskim agregatom. Avtomobil je pri vsakodnevni vožnji povsem nenaporen, motorja se ob nizkih obremenitvah praktično ne sliši, pa tudi sama zvočna zatesnitev je na zelo visokem nivoju. Na prvo žogo bi rekel, da je tudi kvaliteta izdelave nekoliko boljša od običajne serije 3. Ta 435i je namreč navkljub svojim osmim letom in 113 tisoč prevoženim kilometrov brez enega samega ‘črička’ v notranjosti. Tudi športno vzmetenje, ki v zavojih sicer ponuja odlično lego, asfaltne nepravilnosti dobro ‘požira’ in se odlično ujame s karakterjem pogonskega sklopa. Potrebno je vedeti, da to ni M4 in ima avtomobil kot tak tudi povsem drugačen namen čeprav same zmogljivosti niso spet tako daleč zadaj, zato je nekoliko večja uglajenost celotnega avtomobila tukaj dobrodošla.

 

Ta različica prvotno ni namenjena za preganjanje po dirkališčih ali zato, da si ga nekdo kupi le za ‘dušo’, saj je za kaj takega premalo surov, morda za nekoga celo preveč tih in enostavno ne požene srčnega utripa na isti način kot pravi čistokrvni športniki. To je avtomobil za nekoga, ki si želi hitrega in vsestranskega športnega coupeja za vsak dan, v katerem bo užival tako na najljubši cesti, kot tudi ob vsakodnevni vožnji v službo. Tudi sama poraba je glede na zmogljivost in štirikolesni pogon zelo ugodna, saj se v povprečju giblje med 8 in 9 litrov, na kar lahko pri pravih M avtomobilih takoj pozabite.

BMW 435i je odličen in vsestranski coupe, ki vas ne bo razočaral ne pri dinamični vožnji, ne pri dolgih potovanjih na drug konec Evrope in ravno to zadnje me je presenetilo. Če bi že moral najti kakšne minuse tega avtomobila lahko rečem, da bo za nekatere morda celo preveč uglajen in tih. Spet drugi bodo nad tem, tako kot jaz, izjemno navdušeni, saj se v sedanjem svetu z vsem rado pretirava in je zato že težko najti zmogljiv avtomobil, ki se z odsotnostjo umetnega zvoka preko zvočnikov ali (pre)glasnega izpuha, ki le amplificira že tako ne preveč spevno melodijo motorja, ne trudi biti na vse pretege opažen. Kakorkoli pogledamo, za ta denar trenutno težko dobite bolj vsestranskega športnega coupeja. V kolikor bi vas morda zanimal, je točno ta primerek po izjemni ceni na voljo v naši zalogi vozil, v kolikor vas zanima kaj drugega pa nas kontaktirajte in vam bomo z veseljem pomagali.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču