
BMW 420d Gran Coupe – elegantni coupe s pridihom praktičnosti
Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.
BMW 420d Gran Coupe – 2016
Naslednji na vrsti je precej nišno usmerjen 2016 BMW 420d Gran Coupe, ki ljubiteljem športnih coupejev pokaže, da se ni nujno odpovedati elegantnim linijam, nizkemu položaju sedenja in dobrim voznim lastnostim, na račun družine ali prijateljev. Oblikovno je razpet med limuzinsko serijo 3 in dvovratno serijo 4 Coupe, po velikosti pa je, morda nekoliko presenetljivo, praktično identičen slednjemu. Od dvovratne različice, je serija 4 Gran Coupe namreč le slabe tri centimetre višja, ostali gabariti, vključno z medosno razdaljo in previsi, pa so dejansko enaki. Zato v drugi vrsti ne pričakujte prostorskega izobilja, saj kupejevska strešna linija v kombinaciji s strešnim oknom konkretno poseže v prostor za glave potnikov. Prostora je vseeno dovolj za otroke, ali dve odrasli osebi nekoliko nižje rasti.
Pravo nasprotje prostora na zadnji klopi pa je prtljažnik, ki ponuja zajetnih 480 litrov prtljažnega prostora, kar je enako kot ponuja limuzinska serija 3 in hkrati 35 litrov več od dvovratne različice serije 4. Vseeno si upamo trditi, da je prtljažnik v seriji 4 Gran Coupe celo bolj uporaben od limuzinske serije 3, saj se le ta v nasprotju z obema, odpira skupaj z zadnjim steklom v stilu kombilimuzin. Tako je prtljažna odprtina že v osnovi precej večja in bolj uporabna, ob podrtih zadnjih sedežih pa lahko v avtomobil spravimo tudi dosti večje in okornejše predmete, kot v limuzinsko serijo 3 ali dvovratno serijo 4.
Motor in menjalnik
Točno ta primerek serije 4 Gran Coupe poganja poznani in zanesljivi 2.0 litrski turbodizelski štirivaljnik, ki preko osem stopenjskega Sport Steptronic avtomatskega menjalnika žene le zadnji kolesni par. Moči je s 190 ‘konji’ dovolj, da avtomobil suvereno pospešuje tudi pri višjih hitrostih, skupaj z menjalnikom pa sta res dobro uigrana kombinacija tako pri umirjeni, kot tudi pri bolj dinamični vožnji. Pogonski sklop skupaj z nizkim zračnim uporom avtomobila poskrbi za nizko porabo, ki se vrti okoli šestih litrov na 100 prevoženih kilometrov, obenem pa je majhen zračni upor zaslužen tudi za zelo nizek nivo vetrnega hrupa pri avtocestni vožnji.
Tudi na splošno je kabina zelo dobro zvočno izolirana, materiali so kakovostni, sama ergonomija pa je, tipično ‘bmw-jevsko’, v samem vrhu ponudbe. Avtomobil tudi po dobrih 130 tisoč prevoženih kilometrih ne kaže nobenih večjih znakov obrabe, v podvozju ni zaznati nobene zračnosti, pa tudi sama oblika avtomobila ne nakazuje, da je avto star že 5 let.
Za BMW serije 4 Gran Coupe bi lahko rekli, da je prava dvoživka. Je eleganten in športen kot coupe, obenem pa je tudi praktičen in udoben kot limuzina. Odlično se počuti tako na zaviti podeželjski cesti, kjer z nizkim centrom težišča in samozavestno lego poskrbi za športnejšo vozniško izkušnjo od limuzinske serije 3, kot tudi na avtocesti, kjer pokaže svojo udobnejšo, tišjo in bolj umirjeno plat. Glede na trenutne oblikovne smernice bavarskega oblikovalskega oddelka lahko skoraj trdimo, da poleg vseh prednosti štirivratnega coupeja, tudi tako vizualno privlačne serije 4 ne bo več. Zato imate sedaj odlično priložnost kupiti odlično opremljen in brezhiben BMW 420d Gran Coupe s preverjeno zgodovino, ki si ga lahko ogledate na tej POVEZAVI v primeru posebnih želja pa vam lahko tudi pomagamo pri uvozu kateregakoli drugega vozila.