kategorije članka

TEST RABLJENIH AVTOMOBILOV: BMW 320xd Gran Turismo M Sport

Bavarski posebnež z veliko vsebine in izjemno varčnim karakterjem!

Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

BMW 320D XDRIVE GRAN TURISMO M-SPORT

Bavarski posebnež 2014 BMW serije 3 Gran Turismo v različici 320d xDrive. Posebnež je zato, ker ne sledi nobeni klasični obliki v avtomobilskem svetu, a po drugi strani sledi večim različnim hkrati. To ga dela drugačnega od ostalih, glede na število teh avtomobilov na slovenskih cestah, pa je očitno zato tudi zelo priljubljen. Od daleč bi rekli, da je na nek način štirivratni coupe. Vrata se odpirajo brez okvirjev kot pri coupeju, strešna linija se ravno tako prav po coupejevsko spušča proti zadku, a tu se podobnosti končajo.

PROSTORNOST VOZILA

Štirivratni coupeji so ponavadi le lepi in hkrati zelo nepraktični, serija 3 GT pa je pravo nasprotje, saj po prostornosti prekaša tudi karavana. V notranjosti vas namreč pričaka presenetljivo veliko prostora, saj je od standardne serije 3 daljši za kar 20 centimetrov. Ti centimetri gredo predvsem v prostor za noge potnikov v drugi vrsti in v prtljažnik, ki je s svojimi 520 litri celo za 25 litrov večji od tistega v karavanski seriji 3. Poleg tega se v stilu kombilimuzin prtljažnik odpira skupaj s steklom, kar je mnogo bolj praktično in uporabno kot klasični limuzinski način. GT pa ima še enega asa v rokavu, ki v današnji poplavi križancev očitno šteje veliko – položaj sedenja je namreč v primerjavi z ostalima izvedenkama serije 3 za skoraj 6 centimetrov višji, kar pomeni lažji vstop in izstop, ter boljši pregled na okolico.

MOTOR IN MENJALNIK

Vse zgornje je torej povsem enako kot pri novem, šest let nazaj, kaj pa je teh šest let naredilo avtomobilu? Bore malo. V notranjosti je sicer nekaj sledi uporabe, predvsem zaradi nepazljivosti prejšnjih lastnikov in ne zaradi slabe kvalitete izdelave, nasploh pa avtomobilu ne bi pripisal take starosti. Med vožnjo nič ne škripa, avtomobil nima nobene zračnosti, sicer pa je pri dobrih 130 tisoč prevoženih kilometrih niti ne bi smel imeti. Presenetljivo dobro se obnaša osem stopenjski sport steptronic avtomatski menjalnik, ki je skupaj z 2.0 litrskim dizelskim motorjem poskrbel za skoraj smešno porabo. Ta se je ustavila pri 5,8 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar je za avtomobil s štirikolesnim pogonom in 1.725 kilogrami mase res impresivno, poleg tega pa 184 konjskih moči zagotavlja tudi zadostno mero zmogljivosti za bržkone vse potrebe.
Pri vožnji se vidi, da je bil narejen za na avtocesto, saj dolgo medosje in dolga prestavna razmerja poskrbijo za uglajeno in mirno vožnjo. Za udobje skrbi tudi dober hi-fi sistem in seveda odlični iDrive, ki je pravi statut temu, koliko časa BMW že dominira v svetu infozabavnih sistemov.
Serija 3 GT je res poseben in markanten avtomobil, saj ima svoj namen. Veliko prostornost in nekoliko višji položaj sedenja zapakira v eleganten in za naše oči zelo privlačen paket. V vseh šestih letih ni izgubil prav nič svojega šarma, ker pa je na žalost že šel iz prodaje in BMW ne namerava proizvesti naslednika, je dejansko še edina pot do tega vsestranskega avtomobila, da kupite rabljenega. V kolikor bi vas zanimal točno ta, si ga lahko ogledate na tej povezavi (BMW 320XD), v kolikor bi si zaželeli povsem svojega, pa vam ga z veseljem uvozimo po vaših željah.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču