kategorije članka

Test rabljenih avtomobilov: Audi A6 Avant 2.0 TDI S-Line

Družinska križarka, ki tudi po skoraj 200 tisoč prevoženih kilometrih, ni še prav nič utrujena!

Pri podjetju Do Avta stalno razmišljamo, kako bi vam še lahko pomagali pri nakupu rabljenega avtomobila. Zato smo se po dolgem premisleku odločili, da vam bomo nekatere rabljene avtomobile do potankosti predstavili s testi kar takšne kot so, pa naj bodo stari 3 leta, 6 let, z 200 tisoč, ali pa s 100 tisoč prevoženimi kilometri. Zagotovo avtomobil po večih letih uporabe ni več takšen, kot je bil takrat, ko so novega testirali vsi svetovni novinarji, zato je naša misija predstaviti trg rabljenih avtomobilov še s povsem drugačnega zornega kota.

AUDI A6 AVANT

Tokrat smo se lotili šest let starega Audijevega družinskega karavana z imenom A6 2.0 TDI, ki vozniku ponuja 190 konjskih moči, sedem stopenjski samodejni menjalnik in opremo S-line. Audi A6 v osnovi spada v srednji razred poslovnih limuzin, kjer tekmuje predvsem z nemškima tekmecema BMW serije 5 in Mercedes-Benz razreda E, karavanska različica pa tej isti formuli doda le še dodatno raven praktičnosti, brez očitnih slabosti. Ta razred je namenjen predvsem eni stvari – izjemni sposobnosti avtocestnega križarjenja, poleg pa seveda spada tudi udobje in kvalitetna izdelava, ki je prav po audijevo, na zelo visoki ravni. Preden nadaljujem naj povem, da je imel dotični primerek že preko 190 tisoč prevoženih kilometrov, kar se marsikomu zdi veliko, a se temu pri sami vožnji ni poznalo prav nič.
Avtomobil me je z ohranjenostjo notranjosti dejansko presenetil. Nikakršnih škripanj med samo vožnjo ali vidnih znakov uporabe na notranjih površinah. Zagotovo k odsotnosti ‘čričkov’ pripomore že prej omenjeno udobno vzmetenje, k dobri vozniški izkušnji pa po mojem mnenju največ prispeva odlična zvočna zatesnitev, katero bi izpostavil kot meni najljubšo lastnost tega modela. Dejansko je tudi pregovorno robat dvolitrski štirivaljnik volkswagnovega koncerna, v notranjosti prav lepo zadušen, na svojo prisotnost pa opozarja le pri konkretnejšem pospeševanju.

VOZNE LASTNOSTI

Sicer bi si v Audiju A6 seveda vsi želeli 3.0 litrskega šestvaljnika, a me v tem avtomobilu dejstvo, da je opremljen z ‘le štirimi valji’ ni prav nič motilo. Prav nasprotno! Dvomim, da bi s trilitrskim šestvaljnikom lahko prišel na tako nizko porabo, ki je že mejila na smešno. Na mešanem testnem krogu dolgem preko 150 kilometrov, je v načinu efficiency potovalni računalnik izpisal le 5,4 litra na sto prevoženih kilometrov! To je glede na vožnjo pretežno po avtocesti pri 130 kilometrih na uro, že za kakšno majhno kombilimuzino zelo varčno, kaj šele za 1.800 kilogramov težkega karavana. Seveda velja omeniti, da avtomobil ni opremljen s slavnim quattro štirikolesnim pogonom, ki bi porabo zagotovo dvignil še za kakšen liter.
Priznam, da sem po srcu pristaš vozil BMW, a me je ta Audi A6 vseeno resnično presenetil. Zakaj? Ker za teh dobrih 15 tisočakov dobite avtomobil, ki je šest let nazaj stal 4-5x več denarja, v tem času pa ni izgubil prav nič tistega občutka kvalitetnega, luksuznega avtomobila. Tudi kilometri in leta mu očitno ne morejo do živega, saj se je ta avtomobil resnično peljal kot nov. Enostavno na avtocesti nastavite tempomat na željeno hitrost, prižgete t.i. Lane assist in uživate bodisi v izjemni tišini, bodisi v glasbi iz BOSE zvočnikov in udobju športnih sedežev.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču