PRIMERJAVA DIZEL, BENCIN, HIBRID ALI ELEKTRIKA? Stroški uvoza. 4/4

PRIMERJAVA DIZEL, BENCIN, HIBRID ALI ELEKTRIKA? Stroški uvoza. 4/4

Golf GTI, Golf GTD, Golf GTE in E-golf – Primerjava dizel, bencin, hibrid ali elektrika? Stroški uvoza.

Tako, pa smo prispeli do konca naše serije člankov o primerjavi med dizlom, bencinom, hibridom in elektriko. Ostali so nam samo še stroški uvoza, oziroma bolj natančno, razlike med stroški uvoza posamezne pogonske tehnologije.

Izračun je izjemno enostaven in v našem primeru poleg fiksnih stroškov kot so naša storitev, prevoz in homologacija, vključuje le eno spremenljivko. To je DMV ali davek na motorna vozila, ki ga moramo plačati ob uvozu novih ter rabljenih avtomobilov iz drugih držav v Republiko Slovenijo. Računa se glede na količino izpustov ogljikovega dioksida in prostornino pogonskega agregata. Do emisijskega standarda Euro 5 je razlika tudi med dizelskim ali bencinskim agregatom, pri Euro 6 pa se davek pri enakih izpustih ogljikovega dioksida izenači.

Golf GTI s performance paketom (saj tega hočete mar ne?) in DSG menjalnikom po podatkih proizvajalca v zrak izpusti 148 gramov CO2 na prevožen kilometer, kar ga uvrsti v razred s 3% obdavčitvijo. Zanimivo, če izberemo takega z ročnim menjalnikom, ki v zrak izpusti sicer le 4 grame ogljikovega dioksida na kilometer več, ta že pade  razred višje, kar pri 6 % obdavčitvi dejansko pomeni še enkrat večji davek na motorna vozila. Pri uvozu dve leti starega Golfa GTI, ki v Nemčiji stane okoli 21 tisočakov, boste tako za DMV morali odšteti 630€ za takega z avtomatskim menjalnikom in kar zajetnih 1260€ za takega z ročnim menjalnikom.

Pri našem dizelskem predstavniku Golfu GTD je zanimivo, da obe različici spadata v enak emisijski razred. Ta zaradi izjemno čistega dizelskega štirivaljnika v zrak izpusti le 116 oziroma 119 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer, kar pomeni, da davek na motorna vozila tako znaša zgolj 1% vrednosti avtomobila. V primeru dve leti starega avtomobila, bi tako za DMV odšteli le dobrih 200€ kar je 3 ali celo 6 krat manj kot pri Golfu GTI.

Ste mislili, da ceneje ne gre? Pomislite še enkrat. Tako Golf GTE kot tudi E-Golf namreč spadata v najnižji možni emisijski razred, ki znaša zanemarljivega pol odstotka cene avtomobila. V obeh primerih bi davek na motorna vozila tako znašal zgolj 125€, kar je desetkrat manj od Golfa GTI z ročnim menjalnikom. Pa imate v primeru GTE-ja še vedno zanimiv bencinski agregat in pogonski sklop s skupno preko 200 konjskimi močmi. Mamljivo mar ne?

Golf GTI Golf GTD Golf GTE E-golf
Izpusti CO2 148-152g/km 116-119g/km 35g/km 0g/km
Stopnja DMV 3-6% 1% 0,5% 0,5%
Strošek DMV 630-1260€ 200€ 125€ 125€
Približni skupni strošek uvoza z vključenim prevozom, storitvijo in homologacijo 1850-2480€ 1420€ 1345€ 1345€

Za dobro mero smo vam podali še približni konkretni izračun vseh stroškov uvoza na fizično osebo. V izračunu smo upoštevali vrednost storitve, ki znaša 600€+DDV (cca720€), strošek prevoza, ki znaša okoli 400€, ter strošek prve homologacije v Republiki Sloveniji, ki znaša 100€. Fiksni del tako znaša dobrih 1200€ ostalo pa vam le še davek na motorna vozila.

Tako, ste na koncu te zgodbe prišli do odgovora na vprašanje bencin, dizel, hibrid ali elektrika? Mi zagotovo upamo, da smo se vam z ogromno količino preverjenih informacij in izračunov pomagali odločiti za korak v tisto smer, ki bo prava za vas. Ste se že odločili? Kontaktirajte nas in postanite del uspešne, dolgoletne zgodbe zadovoljnih strank in kvalitetnih avtomobilov.

Prvi del   –   Drugi del   –   Tretji del 

POSTOPEK NAKUPA VOZILA   –   POVPRAŠEVANJE  –   PONUDBA RABLJENIH VOZIL