kategorije članka

Slovenci v letošnjem marcu rušimo prodajne rekorde

Slovenci v letošnjem marcu rušimo prodajne rekorde, močno se je povečala predvsem prodaja luksuznih vozil.

V letošnjem marcu smo Slovenci prvič registrirali neprimerno več avtomobilov, kot leto poprej. V primerjavi z marcem 2020 se je registracija avtomobilov povečala za kar 157,6 odstotkov, še najbolj pa presenečajo številke na novo registriranih luksuznih in električnih avtomobilov.

Kaj so razlogi za rast prodaje?

Eden izmed največjih razlogov za tolikšno rast je zagotovo majhna prodaja lani, ko smo morali zaradi novega virusa avtomobilski saloni zapreti svoja vrata, drugi največji razlog, ki se pozna predvsem pri registraciji luksuznih vozil pa je gotovo novi davek na motorna vozila. V marcu je bilo pri nas prvič registriranih 7.067 osebnih vozil, v prvem četrtletju pa je skupna prodaja znašala 12,3 odstotka več kot v istem obdobju lani. Med prvič registriranimi spet prevladujejo mestni križanci in večji SUV-i, katerih je bilo izmed vseh prodanih skoraj polovica, oziroma natančneje 41 odstotkov. Uspešen mesec je tudi za električna vozila, še posebej za znamko Tesla. Izmed 167 prodanih električnih avtomobilov je kar 54 avtomobilov Tesla Model 3, ki je po novem letu doživel prenovo.

Katere znamke so najuspešnejše?

Med znamkami je bil zopet najuspešnejši Volkswagen, druga je bila češka Škoda, tretji pa francoski Renault. Skupaj imajo te tri znamke v prvem četrtletju več kot 40 odstotni delež slovenskega trga. Med posameznimi modeli je s 382 prodanimi avtomobili zmagal novomeški ljubljenec Renault Clio, druga pa je bila nekoliko presenetljivo njegova koncernska sestra – Dacia Sandero s 342 prodanimi primerki. Tretje mesto je zasedel Škoda Kamiq, takoj za njim pa je bil Volkswagnov T-Cross.

Kje se najbolj vidi posledica novega davka na motorna vozila?

Največja posledica novega davka na motorna vozila se vidi pri prodaji avtomobilov premium znamk. Po novem namreč kupcem avtomobilov z velikimi motorji ni več potrebno plačevati davka na luksuz, sam davek pa tudi ni več vezan na nabavno ceno avtomobila ampak na njegove izpuste, zato je generalna obdavčitev mnogo manjša kot je bila doslej. Samo v marcu je bilo tako registriranih kar 196 avtomobilov znamke Audi, 139 vozil znamke BMW, 68 avtomobilov znamke Mercedes, 11 vozil znamke Porsche in 11 vozil znamke Lexus. Med vsemi temi naj izpostavimo dva AMG modela, kar 10 vozil BMW M oddelka, tri Audi RS6, Porsche 911 in Porsche Boxster T. Še več zanimivih primerkov najdemo pri športnih terencih, kjer so prodajalci samo v marcu prodali osem VW Touaregov, šest BMW X6, tri Audi Q7, štiri BMW X7 enega Audi SQ8 in Mercedes Benz razreda G.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta. V primeru želje po naročilu vozila pa lahko enostavno oddate povpraševanje preko spletnega obrazca dosegljivega na povezavi spodaj.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

Test celoletnih pnevmatik – postajajo primerne za širši krog uporabnikov?

Celoletne pnevmatike postajajo vse bolj priljubljene, saj vedno več voznikov išče rešitev, ki omogoča varno vožnjo skozi vse letne čase. Celoletne pnevmatike predstavljajo kompromis – pozimi ne dosegajo enakega oprijema kot zimske pnevmatike, poleti pa ne nudijo zmogljivosti, ki jih prinašajo letne pnevmatike. Kljub temu so najnovejši testi pokazali, da

doavta trackday 110
vozniška akademija & trackdays

Meet the Track 24.8. Vrtojba – trackday in meet obenem

Kot smo obljubljali, smo preteklo soboto 24.8. speljali nekaj novega, nekaj boljšega in še bolj namenjenega bencinskim navdušencem. Ideja za Meet the Track dogodkom je bila, da združimo dva klasična petrolhead dogodka v enega – Meet in Trackday. Ker se zavedamo, da niso vsi ljubitelji jeklenih konjičkov željni celodnevne vožnje

NAJEMI

TEST BMW M2 – je v iskanju zmogljivosti tudi kaj izgubil?

BMW M2 že od vsega svojega začetka slovi kot prava izbira za ljubitelje bavarcev, ki res obožujejo vožnjo in zabavo. Dejansko je ta trend začel že njegov predhodnik BMW 1M Coupe, ki je s svojim karakterjem osvojil srca avtomobilističnih novinarjev in entuziastov po celemu svetu. Škoda ker so jih naredili