Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču Lindauring, v obratni smeri vožnje. Nekaj je bilo skeptikov, tudi mi nismo bili povsem prepričani, kako bo proga funkcionirala, a na koncu je sama pista požela veliko pohval, nam je celo boljša kot v osnovni konfiguraciji.
Najbolj zanimiv in gotovo najbolj pomemben avtomobil celotnega dneva je bil brez dvoma Toyota Hilux na semi slick pnevmatikah!
Tokrat smo se odločili omogočiti več lastnih vozil, saj je to cilj vsakega pravega trackdaya in tako čim večim voznikom omogočiti spoznavanje z ‘novo’ pisto. Odziv je bil dober, saj smo trackday razprodali, kot vedno pa je bil razpon avtomobilov zelo velik. Od Honde Civic, ki tekmuje v t.i. shitbox challenge, Toyote MR2 in dveh generacij Toyote Celice, do M2 Competition, izjemno predelanega dirkalnega Golfa R32 in celo Toyote Hilux, ki se je skozi cel dan na žalost izkazal kot najpomembnejši udeleženec trackdaya.
Mrzle temperature, v kombinaciji z vlago in dirkalnimi pnevmatikami so poskrbele, da so bili pogoji za res hitro vožnjo velik izziv, kar se je v kombinaciji z običajno popoldansko vožnjo preko svojih sposobnosti in tudi nekaj smole, skupaj seštelo v to, da smo imeli nemalo prekinitev. Na srečo nič hujšega, hkrati pa je to po drugi strani tudi tisti pravi cilj trackdaya – preizkusiti svoje limite in iti preko njih v varnem okolju dirkališča, zato smo dejansko lahko veseli, da smo vam to omogočili in se to preizkušanje ni dogajalo na cesti, saj bi bile posledice lahko mnogo hujše.
Večina je še vedno uživala, bilo je videti nemalo nasmejanih obrazov, tipične ‘petrolhedske’ kolegialnosti in zanimanja za vse jeklene konjičke. Z nekaj avtomobili se nam je pridružil tudi Ford Mustang Club Slovenia, kar je še nekoliko dodatno popestrilo dogajanje. Skozi cel dan smo se po svojih najboljših močeh potrudili omogočiti čim več časa za vožnje, zato tudi nismo imeli predvidene enourne pavze za kosilo in upamo, da ste se vsi navozili. Kot vedno smo z našimi avtomobili izvajali tudi vozniške akademije, taxi vožnje in najeme avtomobilov, ter tako omogočili, da so uživali v trackdayu tudi tisti, ki morda nimajo primernega avtomobila. Toyota GR86 se je zopet izkazala kot idealen sopotnik za tak tip proge.
Na koncu bi se zahvalili vsem udeležencem za super dan na stezi in upoštevanje naših navodil, kar je omogočilo, da smo varno speljali trackday v obratni smeri. Še posebna zahvala pa še enkrat Vidovič F., ki je s svojim Hiluxom rešil veliko situacij in tudi udeležencem prišparal ogromno nekega časa ter dodatnih stroškov. Se vidimo prihodnje leto, morda zopet ponudimo nekaj novega