kategorije članka

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču Lindauring, v obratni smeri vožnje. Nekaj je bilo skeptikov, tudi mi nismo bili povsem prepričani, kako bo proga funkcionirala, a na koncu je sama pista požela veliko pohval, nam je celo boljša kot v osnovni konfiguraciji.

Najbolj zanimiv in gotovo najbolj pomemben avtomobil celotnega dneva je bil brez dvoma Toyota Hilux na semi slick pnevmatikah!

Tokrat smo se odločili omogočiti več lastnih vozil, saj je to cilj vsakega pravega trackdaya in tako čim večim voznikom omogočiti spoznavanje z ‘novo’ pisto. Odziv je bil dober, saj smo trackday razprodali, kot vedno pa je bil razpon avtomobilov zelo velik. Od Honde Civic, ki tekmuje v t.i. shitbox challenge, Toyote MR2 in dveh generacij Toyote Celice, do M2 Competition, izjemno predelanega dirkalnega Golfa R32 in celo Toyote Hilux, ki se je skozi cel dan na žalost izkazal kot najpomembnejši udeleženec trackdaya.

Mrzle temperature, v kombinaciji z vlago in dirkalnimi pnevmatikami so poskrbele, da so bili pogoji za res hitro vožnjo velik izziv, kar se je v kombinaciji z običajno popoldansko vožnjo preko svojih sposobnosti in tudi nekaj smole, skupaj seštelo v to, da smo imeli nemalo prekinitev. Na srečo nič hujšega, hkrati pa je to po drugi strani tudi tisti pravi cilj trackdaya – preizkusiti svoje limite in iti preko njih v varnem okolju dirkališča, zato smo dejansko lahko veseli, da smo vam to omogočili in se to preizkušanje ni dogajalo na cesti, saj bi bile posledice lahko mnogo hujše.

Večina je še vedno uživala, bilo je videti nemalo nasmejanih obrazov, tipične ‘petrolhedske’ kolegialnosti in zanimanja za vse jeklene konjičke. Z nekaj avtomobili se nam je pridružil tudi Ford Mustang Club Slovenia, kar je še nekoliko dodatno popestrilo dogajanje. Skozi cel dan smo se po svojih najboljših močeh potrudili omogočiti čim več časa za vožnje, zato tudi nismo imeli predvidene enourne pavze za kosilo in upamo, da ste se vsi navozili. Kot vedno smo z našimi avtomobili izvajali tudi vozniške akademije, taxi vožnje in najeme avtomobilov, ter tako omogočili, da so uživali v trackdayu tudi tisti, ki morda nimajo primernega avtomobila. Toyota GR86 se je zopet izkazala kot idealen sopotnik za tak tip proge.

doavta reverse lindauring 7

Na koncu bi se zahvalili vsem udeležencem za super dan na stezi in upoštevanje naših navodil, kar je omogočilo, da smo varno speljali trackday v obratni smeri. Še posebna zahvala pa še enkrat Vidovič F., ki je s svojim Hiluxom rešil veliko situacij in tudi udeležencem prišparal ogromno nekega časa ter dodatnih stroškov. Se vidimo prihodnje leto, morda zopet ponudimo nekaj novega

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

VSI BLOGI

Veliki test zimskih pnevmatik 2024/2025

Čeprav smo pred kratkim povzemali test celoletnih pnevmatik, kjer so pri AMZS in ostalih evropskih avtomobilističnih klubih ugotovili, da se njihove zmogljivosti z vsako generacijo izboljšujejo, še vedno velja, da v pravih zimskih razmerah prave zimske pnevmatike ostajajo nepremagljive. To potrjuje tudi njihov letošnji skupni preizkus zimskih pnevmatik, kjer so