Številke 95, 98 in 100 se namreč nanašajo na oktansko število goriva, kjer višje kot je oktansko število boljše je izgorevanje kar pripomore k optimalnemu delovanju pogonskega agregata obenem pa so višje oktanska goriva tudi višje kakovosti. Ob uporabi premium goriv obljubljajo večjo zmogljivost, boljšo zaščito motorja, čistejše izgorevanje in s tem manjše emisije in manj umazanije, ki se nabira v notranjosti pogonskega agregata, obenem pa obljublja tudi do 4% manjšo porabo.
Zato z vašim Renault Cliom z običajnim 1.2 motorjem seveda ne bo nič narobe tudi, če vanj natočite 100 ‘oktanca’ saj bo posledično tudi za tak pogonski agregat to gorivo boljše, pa vendar je tak motor že v osnovi narejen, da deluje na 95 oktanski bencin zato težko upravičimo dodatno ceno dražjega bencina saj bo tudi z običajnim povsem ‘zadovoljen’. Razlika pa se pojavi pri ‘bolj navitih’ motorjih z večim kompresijskim razmerjem, ki pogosteje delujejo pri večjih obremenitvah. Tam proizvajalec že v osnovi predpiše uporabo goriva z večjim oktanskim številom saj tako preprečimo nastanek t.i. Klenkanja (neželjenih samovžigov) in tako zmanjšamo obremenitev motornih delov in obenem podaljšamo njihovo življenjsko dobo.