kategorije članka

RABLJENI BMW i3 IN ELEKTRIČNI SKIRO E-TWOW BOOSTER V IDEALNI PAR

Rabljeni BMW i3 in električni skiro E-TWOW Booster V predstavljata idealni par za dosego popolne električne mobilnosti

Razmah električnih skirojev je poskrbel za zmajevanje z glavami ogromnega števila ljudi od tistih, ki se le bojijo za svoje otroke, do tistih, ki pišejo zakone v parlamentu. Zagotovo so le ti ulice naših mest prevzeli hitreje kot je kdorkoli pričakoval, za tem pa se skriva dober razlog – so pač praktični in neverjetno uporabni.
Če še niste preizkusili vožnje po mestu mimo nepregledne kolone stoječe motorizirane pločevine to enostavno morate storiti. Hitrost s katero se lahko s takim skirojem prebijate skozi mesto je zato naravnost neverjetna, četudi se na pot odpravite v najbolj prometno obremenjenih urah. Morda boste rekli, da je kolo enako hitra in bolj ‘zelena’ rešitev mikro mobilnosti, pa vendar pozabljate, da kolesa ne moremo zložiti na velikost potovalne torbe in ga enostavno odnesti v 9. Nadstropje, kjer imamo pisarno, ali ga enostavno prevažati v prtljažniku majhnega avtomobilu. Ravno zato po našem mnenju predstavlja odlično prevozno sredstvo za tiste, ki živijo v mestih, z njim pa si lahko pomagajo tudi tisti, ki hodijo v Ljubljano zgolj v službo.
V okolici večjih podjetij namreč vedno vlada boj za prosta parkirna mesta, kolona delavcev, ki se ob uri odpravijo domov pa je navidezno brez konca. Zakaj ne bi ob lepem vremenu torej parkirali na nekaterih izmed zastonj ali poceni parkirišč na obrobju Ljubljane ali katerega drugega mesta in se potem do službe enostavno odpeljali na električnem skiroju? Za take imamo še celo boljšo idejo – kombinacijo električnega avtomobila BMW i3 z električnim skirojem v prtljažniku.
Na ta način lahko z električnim avtomobilom do maksimuma izkoristite (trenutno še vedno) brezplačne hitre polnilnice, saj imate v prtljažniku rešitev za tisti zadnji kilometer ali dva od najbližje polnilnice do vašega cilja. Tako se lahko celi čas vozite praktično zastonj, s čimer lahko prihranite ves denar, ki vam ga delodajalec plačuje za stroške prevoza na delovno mesto, obenem pa ne izgubljate časa v prometnih zastojih saj mimo gužve enostavno samo švignete.
Kako vemo? Ker smo zato, da bomo bolje razumeli prihodnost električne mobilnosti oba sami tudi kupili in ju vsak dan preizkušamo tudi v praksi. BMW i3 predstavlja verjetno najboljši mestni avtomobil, ki tudi po petih letih uporabe še ni izgubil prav nič svojega šarma in zmogljivosti. Dosega je za mestno in primestno življenje dovolj, zmogljivost pa bo osmešila tudi kakšnega prepotentneža v ‘resnejšem’ stroju.
Podrobnejšo analizo pet let starega električnega BMW i3 smo sicer že objavili tukaj (TEST BMW i3) ugotovitve pa so izjemno vzpodbudne tudi za trg rabljenih električnih avtomobilov, ki jih sami uvažamo po naročilu. Naš ‘električni’ eksperiment je tako podal nekaj zelo uporabnih rezultatov, ki jih z veseljem delimo z vami in jih bomo tudi vnaprej.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču