kategorije članka

PRIMERJAVA DIZEL, BENCIN, HIBRID ALI ELEKTRIKA? Stroški uvoza. 4/4

Golf GTI, Golf GTD, Golf GTE in E-golf – Stroški uvoza. 4/4

Tako, pa smo prispeli do konca naše serije člankov o primerjavi med dizlom, bencinom, hibridom in elektriko. Ostali so nam samo še stroški uvoza, oziroma bolj natančno, razlike med stroški uvoza posamezne pogonske tehnologije.
Izračun je izjemno enostaven in v našem primeru poleg fiksnih stroškov kot so naša storitev, prevoz in homologacija, vključuje le eno spremenljivko. To je DMV ali davek na motorna vozila, ki ga moramo plačati ob uvozu novih ter rabljenih avtomobilov iz drugih držav v Republiko Slovenijo. Računa se glede na količino izpustov ogljikovega dioksida in prostornino pogonskega agregata. Do emisijskega standarda Euro 5 je razlika tudi med dizelskim ali bencinskim agregatom, pri Euro 6 pa se davek pri enakih izpustih ogljikovega dioksida izenači.

GOLF GTI 

S performance paketom (saj tega hočete mar ne?) in DSG menjalnikom po podatkih proizvajalca v zrak izpusti 148 gramov CO2 na prevožen kilometer, kar ga uvrsti v razred s 3% obdavčitvijo. Zanimivo, če izberemo takega z ročnim menjalnikom, ki v zrak izpusti sicer le 4 grame ogljikovega dioksida na kilometer več, ta že pade razred višje, kar pri 6 % obdavčitvi dejansko pomeni še enkrat večji davek na motorna vozila. Pri uvozu dve leti starega Golfa GTI, ki v Nemčiji stane okoli 21 tisočakov, boste tako za DMV morali odšteti 630€ za takega z avtomatskim menjalnikom in kar zajetnih 1260€ za takega z ročnim menjalnikom.

GOLF GTD

Pri našem dizelskem predstavniku Golfu GTD je zanimivo, da obe različici spadata v enak emisijski razred. Ta zaradi izjemno čistega dizelskega štirivaljnika v zrak izpusti le 116 oziroma 119 gramov ogljikovega dioksida na prevožen kilometer, kar pomeni, da davek na motorna vozila tako znaša zgolj 1% vrednosti avtomobila. V primeru dve leti starega avtomobila, bi tako za DMV odšteli le dobrih 200€ kar je 3 ali celo 6 krat manj kot pri Golfu GTI.

GOLF GTE IN E-GOLF

Ste mislili, da ceneje ne gre? Pomislite še enkrat. Tako Golf GTE kot tudi E-Golf namreč spadata v najnižji možni emisijski razred, ki znaša zanemarljivega pol odstotka cene avtomobila. V obeh primerih bi davek na motorna vozila tako znašal zgolj 125€, kar je desetkrat manj od Golfa GTI z ročnim menjalnikom. Pa imate v primeru GTE-ja še vedno zanimiv bencinski agregat in pogonski sklop s skupno preko 200 konjskimi močmi. Mamljivo mar ne?
 Golf GTIGolf GTDGolf GTEE-golf
Izpusti CO2148-152g/km116-119g/km35g/km0g/km
Stopnja DMV3-6%1%0,5%0,5%
Strošek DMV630-1260€200€125€125€
Približni skupni strošek uvoza z vključenim prevozom, storitvijo in homologacijo1850-2480€1420€1345€1345€
Za dobro mero smo vam podali še približni konkretni izračun vseh stroškov uvoza na fizično osebo. V izračunu smo upoštevali vrednost storitve, ki znaša 600€+DDV (cca720€), strošek prevoza, ki znaša okoli 400€, ter strošek prve homologacije v Republiki Sloveniji, ki znaša 100€. Fiksni del tako znaša dobrih 1200€ ostalo pa vam le še davek na motorna vozila.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.

V kolikor vas zanima naročilo vozila pri našem podjetju, lahko na spodnji povezavi dostopate do povpraševanja za uvoz.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču