Golf GTI, Golf GTD, Golf GTE in E-golf – Plusi in minusi v realnem življenju. 3/4
GOLF GTI
Izstopa kot izbira za prave entuziaste. Seveda so stroški lastništva takega avtomobila za povprečnega voznika precej veliki, pa vendar se povprečen kupec takega avtomobila za njih ne zmeni kaj dosti. Odvečen bencin, ki ob prestavljanju v višjo prestavo lepo izgori v izpušnem sistemu, kar lahko slišimo kot glasbo za ušesa, pardon glasen pok, nori pospeški in zvok lepo uglašenega 2.0 litrskega turbobencinskega štirivaljnika nam kažejo, zakaj si je značka GTI skozi leta pridobila tako zvest klub pristašev. V kolikor ste pripravljeni živeti z nekoliko večjo porabo je GTI z lahkoto uporaben tudi kot edini avtomobil ‘pri hiši’. Zna biti tudi povsem umirjen in tih, pa tudi prostora ima dovolj. Doseg z enim polnjenjem je lahko tudi daljši od 700 kilometrov, kar pomeni, da boste lahko z enim rezervoarjem goriva prišli tudi na morje in nazaj.
GOLF GTD
GOLF GTE
E-GOLF
Je v tej družbi kot neka črna ovca, saj ne poseduje športnih ambicij ostalih treh, to pa ne pomeni, da nima svojih prednosti. Njegov realen doseg zadostuje dnevnim potrebam večine voznikov v Sloveniji, kar pa pomeni, da se lahko s preudarno vožnjo skozi celo leto peljete praktično zastonj. V kolikor vam vaš delodajalec ponuja brezplačno polnilno postajo ali živite v bližini kakšne take, je to vsaj zaenkrat še povsem izvedljivo. Tudi v primeru, da ga morate polniti doma, smo že v prejšnjem članku izračunali, da vas to ne stane niti enega eura. Le petrolovih hitrih polnilnic se izogibajte, saj so lahko te dražje kot si predstavljate. E-golfa pa vseeno ne bi priporočal ljudem, ki živijo v stanovanjskih blokih, brez polnilne postaje v bližini ali na delovnem mestu, saj je tako čakanje in plačevanje na petrolovih hitrih polnilnicah neizbežno. Pa tudi za edini avtomobil ‘pri hiši’ ni, saj se boste z njim le stežka odpravili na letni dopust, ali na smučanje na kakšno avstrijsko smučišče.