PRI NOVEM DAVKU NA MOTORNA VOZILA, SPOREN ČLEN O OBDAVČITVI ELEKTRIČNIH AVTOMOBILOV!

PRI NOVEM DAVKU NA MOTORNA VOZILA, SPOREN ČLEN O OBDAVČITVI ELEKTRIČNIH AVTOMOBILOV!

Pri novem predlogu davka na motorna vozila, sporen člen o obdavčitvi električnih avtomobilov!

Prodajalci, skupaj z njimi pa tudi potencialni kupci električnih avtomobilov, protestirajo proti novemu predlogu o davku na motorna vozila. Ta namreč predvideva obdavčitev električnih avtomobilov od najmanj 30€ naprej. Problem nastane, ker je davek vezan izključno na moč električnega avtomobila, ki pa je pri tovrstnih avtomobilih lahko hitro zelo visoka.

car-3117778_1920

Poleg tega to priča tudi o tem, da snovalci novega predloga sploh ne poznajo razmer na avtomobilskem trgu, saj so najvišji razred obdavčitve postavili že od 100 kW naprej. To namreč znese le dobrih 130 konjskih moči, kar pa je v svetu sodobnega avtomobilizma že zelo malo. Najnižja premija za najvišji razred tako znaša 270 €, potem pa je potrebno temu znesku dodati še 4€ za vsak dodatni kilovat moči. 

Prodajalci, skupaj z njimi pa tudi potencialni kupci električnih avtomobilov, protestirajo proti novemu predlogu o davku na motorna vozila. Problem nastane, ker je davek vezan izključno na moč električnega avtomobila, ki pa je pri tovrstnih avtomobilih lahko hitro zelo visoka.

Kupec zmerno močnega BMW i3 s 125 kW moči, bo tako za DMV po tem predlogu moral odšteti 370€, kupec nekoliko močnejše električne Hyundai Kone pa bo moral plačati še 100 € več.

KKKKKKK

Še bolj pa se stvari zakomplicirajo, če se osredotočimo na slavno ime Tesla. Njihov Model S, v najmočnejši različici namreč proizvaja kar 451 kW, to pa za potencialnega kupca tega avtomobila pomeni kar 1674 € davka na motorna vozila. Podobno se bo zgodilo tudi ostalim premium električnim avtomobilom, ki šele prihajajo na trg in obljubljajo ogromno električne moči, zato so pri Sekciji za motorna vozila, ki deluje znotraj trgovinske zbornice Slovenije odločno proti. Vztrajajo, da električni avtomobili ne bi smeli biti obdavčeni z davkom na motorna vozila, saj niso nikjer drugje v Evropi. Poleg tega so prodajne številke električnih vozil v Sloveniji še vedno daleč od začrtanih smernic, zato je to le še eden izmed razlogov več, zakaj se trudijo obdržati subvencijo s strani države in obenem tudi doseči, da bi bili električni izvzeti iz novega sistema obdavčitve motornih vozil DMV.

Vztrajajo, da električni avtomobili ne bi smeli biti obdavčeni z davkom na motorna vozila, saj niso nikjer drugje v Evropi.

PREBERITE TUDI:

NOVI DAVEK NA MOTORNA VOZILA PRIJAZNEJŠI DO LUKSUZNIH IN ‘ZELENIH’ VOZIL, VSI OSTALI PA BODO PLAČALI VEČ!

KAKO SE PO NOVEM PRI UVOZU AVTOMOBILOV RAČUNA DAVEK NA MOTORNA VOZILA?

KAJ JE DAVEK NA MOTORNA VOZILA?

NAŠA PONUDBA RABLJENIH VOZIL

ODDAJ POVPRAŠEVNAJE

About the Author