SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
SPLETNE STRANI IN TRGOVINE
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE STRANI IN TRGOVINE
Upravljanje spletne trgovine Do Avta d.o.o. je v pristojnosti podjetja Do Avta d.o.o., ki ima svoj sedež na naslovu Ob Železnici 16, 1000 Ljubljana. Podjetje je registrirano pod matično številko: 6524427000 in mu pripada davčna številka: SI93141394. V nadaljevanju se sklicujemo na podjetje kot prodajalca ali Do Avta d.o.o.
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Do Avta d.o.o., urejajo pravice in obveznosti uporabnikov te spletne strani ter opredeljujejo poslovni odnos med Do Avta d.o.o. in kupcem.
Splošni pogoji veljajo na vseh straneh spletne strani Do Avta d.o.o. od trenutka, ko vstopite v na spletno stran, spletno trgovino ali katerokoli drugo podstran. Pridržujemo si pravico do sprememb katerega koli dela splošnih pogojev, bodisi delno ali v celoti, brez posebnega predhodnega obvestila. Spremembe bodo začele veljati takoj po njihovi objavi. Ne moremo zagotoviti popolnosti in brezhibnosti informacij v spletni trgovini, niti ne moremo jamčiti za natančnost in celovitost vseh besedilnih in slikovnih vsebin. Fotografije izdelkov se lahko razlikujejo od njihovega dejanskega izgleda. Pridržujemo si tudi pravico, da začasno ali trajno omejimo ali prekinemo prodajo nekaterih ali vseh izdelkov, omejimo ali prekinemo dostop do spletnih strani trgovine ali kako drugače prekinemo poslovanje spletne trgovine.
Do Avta d.o.o. ne sprejema odgovornosti za morebitno okvaro vaše strojne ali programske opreme, ki bi lahko nastala zaradi obiska in uporabe spletnih strani trgovine, prav tako pa ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi lahko nastala v zvezi z izdelki, kupljenimi v spletni trgovini.
VRSTE UPORABNIKOV
S prijavo v spletno trgovino Do Avta preko elektronske pošte postane obiskovalec uporabnik Do Avta d.o.o. (v nadaljevanju uporabnik). S tem uporabnik pridobi pravico do nakupovanja v spletni trgovini Do Avta.
Nakup določenih izdelkov, ki so na voljo v fizični poslovalnici Do Avta d.o.o., je možen tudi neposredno v poslovalnici, po spletni ceni.
DOSTOPNOST INFORMACIJ
Prodajalec Do Avta (v nadaljevanju prodajalec) se obvezuje, da bo na zahtevo kupca zagotovil naslednje informacije:
- Podatki o podjetju Do Avta d.o.o., vključno z imenom, sedežem podjetja, in matično številko.
- Kontaktni podatki, ki omogočajo uporabniku učinkovito komunikacijo, vključno z e-poštnim naslovom info@doavta.si in telefonsko številko 068 636 403.
- Osnovne značilnosti izdelkov, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami, ter rok veljavnosti teh informacij.
- Dostopnost izdelkov, pri čemer naj bi bili vsi izdelki, ki so na voljo na spletnem mestu, dostopni v razumnem času.
- Pogoji dostave izdelkov, vključno s postopkom, lokacijo in časom dostave.
- Jasno in nedvoumno določene cene, ki vključujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti teh cen.
- Rok veljavnosti ponudbe.
- Rok, v katerem je mogoče odstopiti od pogodbe, in pogoji za odstop, skupaj z opisom pravice do odstopa v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot). V primerih, ko potrošnik nima pravice do odstopa v skladu s 43. členom ZVPot, bo o tem izrecno obveščen.
- Pojasnilo o postopku za vložitev pritožbe, vključno z vsemi informacijami o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
PONUDBA ARTIKLOV
Cene na spletni strani Do Avta so označene kot “Spletna cena.” V primeru, da so določeni izdelki na voljo v fizični poslovalnici Do Avta d.o.o., je možen nakup teh izdelkov tudi brez nakupa preko spletne trgovine Do Avta, pri čemer je cena enaka spletni ceni.
Oznake artiklov
- Artikel, označen kot “NOVO,” predstavlja nov dodan izdelek v ponudbi spletnega mesta Do Avta. Artikel z oznako “NOVO” bo izpostavljen vsaj 14 dni in največ 2 meseca.
- Artikel, označen kot “ODPRODAJA“, ima še dodatno znižano ceno v primerjavi s spletno ceno in ta cena velja do razprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden pri izdelku.
- Artikel, označen kot “TRENUTNO NI NA ZALOGI“, trenutno ni na voljo za dobavo. To pomeni, da ni na voljo niti pri dobavitelju.
- Artikel, označen kot “RAZPRODANO”, ni več na voljo za dobavo. To pomeni, da izdelkek ni več na voljo, niti pri dobavitelju.
- Artikel, označen kot “ODLIČNA CENA“, omogoča kupcu nakup po še posebej ugodni ceni v primerjavi s “Spletno ceno.”
- Artikel z oznako “PRIPOROČAMO“, priporočamo nakup zaradi lastnosti izdelka ali izjemne cene. Priporočilo je namenjeno širšemu občinstvu in ne upošteva individualnih potreb ali lastnosti posameznega kupca. Zato je odločitev o nakupu prepuščena vsakemu kupcu in Do Avta d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za sklenjeno odločitev.
- Artikel z oznako “ZADNJI KOS” predstavlja zadnji na zalogi izdelek v poslovalnici Do Avta d.o.o., kar omogoča hitro dobavo izdelka.
NAROČILO
Pogodba o nakupu med Do Avta in kupcem se v spletni trgovini šteje za sklenjeno takoj, ko Do Avta d.o.o. pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila. S tem trenutkom so vse cene in drugi pogoji potrjeni in veljajo tako za Do Avta d.o.o. kot za kupca. Kot kupec se šteje oseba, katere podatki so navedeni pri oddaji naročila. Naknadno spreminjanje kupčevih podatkov ni mogoče.
Pogodba o nakupu (to je prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v digitalni obliki shranjena na strežniku Do Avta d.o.o.
NAČINI PLAČILA
Do Avta d.o.o. splošno omogoča sledeče možnosti plačila:
- Plačilo ob povzetju pošiljke*
- Z nakazilom na račun Do Avta d.o.o. po predračunu
- S kreditno ali plačilno kartico (Mastercard ali Visa)
Vse trenutne možnosti plačila za izdelke so prikazane v košarici spletne trgovine. Pridržujemo si pravico do spremembe možnosti načina plačila. Le te pa so nemudoma posodobljene v košarici spletne trgovine.
* Stranka ima možnost plačila s kartico ob prevzemu paketa na Pošti Slovenije. V primeru, da je paket dostavljen na njen dom (predvsem v večjih mestih), lahko neposredno pri dostavljavcu preveri, ali je možno plačilo s kartico. Tudi v manjših krajih je ta možnost na voljo, vendar priporočamo, da stranka kontaktira Pošto Slovenije, kjer ji bodo zagotovili informacije o možnosti plačila s kartico ali gotovino.
* Pri naročilih pridržujemo pravico zahteve, da stranka na bančni račun Do Avta d.o.o. nakaže vrednost artikla/ov, pri katerih je cena enaka spletni ceni.
V primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s strani uporabnika pri plačilu s kreditno kartico preko spleta, nas prosimo obvestite na info@doavta.si, da bomo izvedli potrebne korake za kreditiranje kartice ali povračilo kupnine.
IZDAJA RAČUNA
Po prejemu plačanih artikolov kupcu na elektronski naslov Do Avta pošlje račun v formatu PDF. V primeru osebnega prevzema artiklov na sedežu podjetja Do Avta d.o.o. prejme kupec račun natisnjen v fizični obliki. Kuper prejme račun za vsako ločeno naročilo.
Na računu je podana cena in razčlenitev vseh stroškov, povezanih z nakupom, priloženo pa je tudi obvestilo o pravici do odstopa od nakupne pogodbe.
Kupec je odgovoren za preverjanje pravilnosti podatkov pred dokončno oddajo naročila. Poznejših pritožb o pravilnosti izdanih računov ne moremo upoštevati.
CENE
Vse cene, ki so prikazane na spletni strani, vključujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače.
Cene veljajo ob oddaji naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene so veljavne le ob uporabi zgoraj navedenih načinov plačila in v skladu z zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti in promocijske kode se ne združujejo.
Sredstva, plačana prek darilnih bonov, bonusov in predplačil, se ne obrestujejo. Darilnih bonov in bonusov za popust ni mogoče zamenjati za gotovino.
PLAČILNE IN KREDITNE KARTICE
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
- plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
- po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Do Avta.
PRAVILA ZA NAGRADNE IGRE
Opredelitev pojmov
Organizatorja nagradne igre predstavlja podjetje Do Avta d.o.o., s sedežem na naslovu Ob železnici 16, 1000 Ljubljana. Udeleženec nagradne igre je posameznik, ki se udeleži izvedenih nagradnih akcij.
Dobitnike nagrad izbere bodisi računalniški naključni izbor bodisi jih določi komisija, ki deluje v okviru organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov in bonov)
Sodelujoči v nagradni igri morajo biti državljani Republike Slovenije in fizične osebe. Osebe, ki so zaposlene pri organizatorju nagradne igre, njihovi tesni družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, ki so povezane z izvedbo te nagradne igre, ne morejo sodelovati v njej. Pravne osebe niso upravičene do udeležbe v nagradni igri. Osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre, niso upravičene do sodelovanja. Udeleženec velja za soglašujočega s pravili nagradne igre, ko se vključi v razpisano nagradno igro.
Pravila sodelovanja v nagradni igri
Za udeležbo v nagradni igri ni obvezno opraviti nakupa storitev ali izdelkov, ki jih ponuja organizator nagradne igre.
Žreb
V žrebu lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre, vendar ima vsak udeleženec le eno priložnost za sodelovanje. Rezultat žrebanja je končen in ni možnosti za pritožbo. Dobitnika bomo o prejemu nagrade in načinu prevzema obvestili preko elektronske pošte ali socialnega omrežja.
Obveznosti izžrebanca
Nagrade se ne morejo izplačati v gotovini in tudi ni mogoča zamenjava za druge izdelke.
Dobitnik mora organizatorju nagradne igre v pisni obliki (preko e-pošte) posredovati svoje osebne podatke, vključno z imenom, priimkom, naslovom, e-poštnim naslovom, telefonsko številko in davčno številko najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je bil izbran kot dobitnik nagrade.
Plačilo vseh davkov na nagrade, vključno z DDV-jem, je odgovornost organizatorja. Dobitniki bodo prejeli potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v svoji napovedi za odmero dohodnine. Pri prevzemu nagrade mora nagrajenec izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki bi se morebiti nanašali na druge nagrade. Če nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da ne želi sprejeti nagrade, in organizator je prost vseh obveznosti v zvezi s to nagradno igro ter pridobi pravico, da nagrado uporabi za druge namene. Nagrade niso prenosljive.
Če organizator nagradne igre v treh (3) delovnih dneh po pošiljanju obvestila dobitniku (iz katerega koli razloga, kot je npr. nezainteresiranost nagrajenca za prevzem nagrade, nepopolni ali napačni naslov ali e-poštni naslov itd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov in izjave, da nagrajenec sprejema nagrado, se šteje, da dobitnik ne želi sprejeti nagrade. V tem primeru organizator ni zavezan k nadaljnjim obveznostim v zvezi z nagrajencem in si pridržuje pravico, da razpolaga z nagrado v druge namene.
Varovanje osebnih podatkov
Organizator nagradne igre bo skrbno varoval vse osebne podatke, pridobljene od udeležencev med izvajanjem nagradne igre, v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme uporabiti te osebne podatke izključno za namene, zaradi katerih so bili zbrani. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec privoli, da mu organizator pošilja obvestila v zvezi s svojo ponudbo. Udeleženec ali njegov zakoniti zastopnik lahko kadar koli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, zbranih v okviru nagradne igre za namene neposrednega trženja. Organizator si pridržuje pravico, da organizira podelitev nagrad kot javni dogodek. Sodelujoči v nagradni igri soglašajo, da se njihovo ime in naslov lahko uporabita v avdio, foto in video materialih organizatorja nagradne igre. Dobitniki dovoljujejo organizatorju nagradne igre, da objavi njihove osebne podatke v sredstvih javnega obveščanja in na spletu, da bi obvestil o rezultatih žrebanja in prevzemu nagrade.
Objava pravil nagradne igre
Udeleženci nagradne igre, ki svoje podatke posredujejo prek obrazca na tej spletni strani, s tem potrjujejo, da so se seznanili s pravili in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru morebitnih sporov ali nejasnosti se ta pravila štejejo za vodilna v primerjavi z morebitnimi drugimi objavami, ne glede na to, ali so te v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU
Po oddaji naročila bo kupec prejel obvestilo po elektronski pošti, ki potrjuje, da je bilo naročilo sprejeto. Hkrati bodo v tem elektronskem sporočilu priložena pravila in pogoji o politiki odstopa od pogodbe, možnostih za obravnavo morebitnih zamud pri dostavi in postopku za vložitev pritožbe. Do Avta bo nato pregledal naročilo, preveril razpoložljivost naročenih izdelkov ter ga bodisi potrdil bodisi zavrnil s pojasnili.
Do Avta si pridržuje pravico, da kontaktira kupca prek telefonske številke, ki jo je kupec navedel, za preverjanje informacij ali zagotavljanje točnosti dostave.
Pri izdelkih, ki niso na zalogi v poslovalnici Do Avta, je podjetje odvisno od dobavitelja za dobavo in čas dostave.
Do Avta bo kupca redno obveščal o aktualnih informacijah v zvezi z dobavo izdelkov prek elektronske pošte. Če je dobavni rok izredno dolg in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Do Avta, ki bo odstranil izdelek iz naročila in vrnil že plačana sredstva. Preostale izdelke v naročilu bo Do Avta po želji kupca bodisi dostavil bodisi preklical celotno naročilo.
Do Avta ne prevzema odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi dolgih dobavnih rokov ali zaradi pomanjkanja izdelkov, ki jih Do Avta nima na zalogi v svojem skladišču, razen če bi bila škoda povzročena naklepno ali iz malomarnosti s strani podjetja Do Avta ali njegovih zaposlenih.
PRAVICA ZA ODSTOP OD POGODBE
Potrošnik (ta določba velja izključno za fizične osebe, ki izdelek kupujejo za osebno uporabo) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov obvesti prodajalca, da želi odstopiti od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za odstop se začne šteti en dan po prejemu izdelkov.
Odstop od pogodbe mora potrošnik sporočiti prodajalcu prek e-pošte na naslov: info@doavta.si.
V primeru odstopa od pogodbe mora potrošnik izdelek vrniti prodajalcu, bodisi po pošti na naslov podjetja: Do Avta d.o.o., Ob železnici 16, 1000 Ljubljana, bodisi ga osebno dostaviti na dogovorjeni naslov podjetja.
Vrnitev prejetih izdelkov prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se NE šteje kot uradno obvestilo o odstopu od pogodbe. Potrebno je predložiti pisno izjavo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, poškodovan, izgubljen ali je njegova količina zmanjšana, ne da bi za to kriv potrošnik. Potrošnik izdelka ne sme uporabljati neomejeno do odstopa od pogodbe. Potrošnik ima pravico izvesti pregled in preizkus izdelkov v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev njihove narave, lastnosti in delovanja. V primeru, da potrošnik uporabi izdelek na način, ki ni nujno potreben za ugotovitev njegove narave, lastnosti in delovanja, je odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelka.
Edini strošek, ki ga mora potrošnik kriti v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se pri pošiljanju izračuna glede na cenik dostavne službe in je odvisen od vrste pošiljke/paketa/tovora). Izdelek je treba vrniti najkasneje v 14 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od pogodbe (nakupu).
ODSTOP OD POGODBE NI MOGOČ ZA IZDELKE:
- katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katere podjetje nima vpliva in ki se lahko pojavijo v obdobju odstopa od pogodbe
- ki zaradi svoje narave niso primerni za vračilo, hitro propadejo ali jim hitro preteče rok uporabe
- ki so po naravi neločljivo pomešani z drugimi predmeti
- digitalne vsebine, če se niso dostavile na oprijemljivem mediju in je izvajanje storitve že steklo s potrošnikovim izrecnim predhodnim soglasjem in privolitvijo
Vračilo vplačanih zneskov, razen stroškov dostave, bo opravljeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Sredstva bodo vrnjena potrošniku prek istega plačilnega sredstva, ki ga je uporabil potrošnik (običajno prek transakcijskega računa), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če to prodajalcu ne povzroči dodatnih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil uporabljen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se ne vrnejo uporabniku. Uporabniku se povrne samo znesek, ki ga je plačal. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe obravnava kot plačilno sredstvo in se vrne uporabniku kot darilni bon, plačani znesek pa se vrne uporabniku v enaki obliki, kot je bil ta plačan prodajalcu.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu z ZVPot, si podjetje pridržuje pravico ponuditi odkup izdelka s ustrezno odškodnino, ki jo določi z zapisnikom ob vračilu. Odkup z zmanjšano vrednostjo bo upoštevan po potrditvi potrošnika prek elektronske pošte. Potrošnik lahko omenjeno odškodnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka v enaki ali višji vrednosti.
GARANCIJA
Podatki o garanciji so prav tako na voljo na strani s predstavitvijo izdelka. V primeru, da informacije o garanciji niso na voljo, to pomeni, da izdelek nima garancije ali da podatki o garanciji niso trenutno na voljo. V slednjem primeru lahko kupec stopi v stik z Do Avta, ki bo poskrbel za ažurne informacije glede garancije.
STVARNA NAPAKA
Potrošnik ima pravico uveljavljati svoje pravice v primeru stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v dveh mesecih od datuma, ko je napako opazil. V obvestilu o napaki potrošnik podrobno opiše napako in omogoči prodajalcu pregled izdelka.
Potrošnik, ki pravilno obvesti prodajalca o napaki, ima pravico zahtevati, da prodajalec:
- odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
- zamenja izdelek z novim brez napak
- vrne plačani znesek
Napaka je stvarna, ko:
- izdelek nima lastnosti, potrebnih za običajno uporabo ali promet
- izdelek nima lastnosti, potrebnih za posebno uporabo, ki je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana
- izdelek nima lastnosti, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane
- prodajalec je izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model uporabljen le za obvestilo.
Preverjanje primernosti artikla:
Preverjanje brezhibnosti se izvede z drugim brezhibnim izdelkom iste vrste, hkrati pa tudi s podatki proizvajalca ali oznakami na samem izdelku.
PREVZEM ARTIKLOV PO KONČANI OBRAVNAVI
Kupec je odgovoren za prevzem izdelka, ki ga je poslal prodajalcu v okviru garancijske ali druge obravnave. Po zaključku obravnave prodajalec pošlje kupcu obvestilo o vrnitvi izdelka ter ga pozove k prevzemu. Kupec mora izdelek prevzeti v roku 14 dni od datuma obvestila.
V primeru, da kupec ne prevzame izdelka v določenem roku, se izdelek shrani v prodajalčevi poslovalnici na naslovu Do Avta d.o.o., Ob železnici 16, 1000 Ljubljana. Prodajalec hrani izdelek v svojem skladišču do največ 6 mesecev od datuma obvestila. Prodajalec ima pravico za to obdobje zaračunati stroške skladiščenja (1 € na dan) ter druge stroške, potrebne za ohranitev izdelka v prvotnem stanju.
Po preteku 6-mesečnega roka od datuma obvestila lahko prodajalec izdelek proda prek spletne trgovine Do Avta in po odštetju prodajnih in drugih stroškov kupcu nakaže preostanek kupnine. Če je vrednost izdelka neznatna, ima prodajalec pravico, da izdelek podari v dobrodelne namene, pri čemer kupcu ni dolžan vračati nobenega zneska. Prodajalec mora kupca obvestiti o nameravani prodaji ali donaciji izdelka 15 dni pred iztekom 6-mesečnega roka hrambe, in sicer o ceni, doseženi v primeru prodaje, ter o znesku stroškov in nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca po prodaji.
ARTIKLI Z ODPRTO EMBALAŽO
Izdelki z odprto embalažo, ki so bili vrnjeni v Do Avta, lahko kažejo manjše pomanjkljivosti, kot so poškodovana embalaža ali izdelek z odprto embalažo. Vendar pa ti izdelki še vedno omogočajo normalno delovanje, saj jih Do Avta pregleda pred nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti ali stanje izdelka je natančno opisano tako v opisu izdelka kot tudi na računu.
Tako je za vsak izdelek jasno navedeno novo obdobje garancije, ki velja, in to je tudi pisno označeno ob vsakem izdelku. V primeru, da vrnjeni izdelek ne deluje pravilno, ima stranka pravico do garancijskega popravila in pravico do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za druge izdelke.
Vrste pomankljivosti artiklov z oznako ODPRTA EMBALAŽA:
- Odprta embalaža: Izdelek ima odprto embalažo, vendar je brez napak in popolnoma delujoč. Cena je zmanjšana, vendar še vedno velja navedeni garancijski rok.
- Poškodovana embalaža: Izdelek je v poškodovani, nepopolni ali neoriginalni embalaži, vendar deluje brezhibno. Cena je zmanjšana, pri tem pa še vedno velja navedeni garancijski rok.
- Poškodovan izdelek: Izdelek ima manjše estetske poškodbe, lahko kaže sledi uporabe in ima poškodovano embalažo. Cena je nižja, vendar še vedno velja navedeni garancijski rok.
- Uporabljen izdelek: Izdelek je bil vrnjen s strani kupca in je bil že uporabljen. Morda ima nekoliko poškodovano embalažo. Cena je nižja, a še vedno velja navedeni garancijski rok.
- Servisiran izdelek: Izdelek je bil servisiran pri pooblaščenem servisu in zdaj deluje brezhibno. Cena je zmanjšana, pri tem pa še vedno velja navedeni garancijski rok.
DOSTAVA
Za dostavo izdelkov nimamo izbranega zunanjega pogodbenega partnerja. Dostavo opravljamo preko različnih ponudnikov storitev. V kolikor pride do spremembe, bo pogodbeni partner naveden v košarici spletne trgovine v rubriki dostava.
Za informacije o dostavi nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 068 636 403 ali e-poštnega naslova info@doavta.si.
Izdelke dostavljamo po celotni Sloveniji.
Vsa plačana naročila so obdelana in predana v dostavo v najkrajšem možnem roku, ki ni daljši od 3 delovnih dni od prejema naročila. To velja za izdelke, ki so na zalogi v poslovalnici Do Avta d.o.o.
Za naročila v vrednosti nad 100,00 eur je dostava brezplačna. Za naročila z nižjo vrednostjo je strošek dostave 5,00 eur ne glede na lokacijo dostave (znotraj območja Republike Slovenije).
DOBAVNI ROKI
Naročene izdelke bomo odpremili v roku 3 delovnih dni, razen če je izdelek trenutno razprodan. V primeru, da izdelek ni na zalogi, bo dobava trajala dlje, običajno do 14 dni, v nekaterih primerih pa lahko tudi več.
Priporočamo, da nas kontaktirate preko telefonske številke 068 636 403 ali elektronske pošte info@doavta.si, če želite naročiti izdelek, ki trenutno ni na voljo. Z veseljem vam bomo sporočili, kdaj pričakujemo, da bo izdelek ponovno na voljo. Prav tako nudimo možnost prednaročila izdelka po predhodnem dogovoru.
V primeru, da izdelek želite prejeti hitreje nas kontaktirajte in po najboljših močeh se bomo potrudili izdelek dobaviti v času, ki vam odgovarja.
Zadržujemo si pravico, da opravimo preverbo naročnika in informacij, ki jih je posredoval ob oddaji naročila. Po potrebi bomo vzpostavili telefonski stik za preverjanje. V primeru, da na navedeni telefonski številki po več poskusih ni odgovora ali če številka ne obstaja, si pridržujemo pravico, da takoj prekličemo naročilo.
Pridržujemo si tudi pravico, da blokiramo naročila, pri katerih ne moremo preveriti uporabnika zaradi pomanjkljivih, napačnih ali lažnih podatkov, ki jih je navedel ob registraciji. Uporaba enakih podatkov za registracijo in nakup ne bo več dovoljena.
VARNOST
Spletni nakupi na Do Avta spletni trgovini so v celoti varni, saj smo sprejeli vse najnovejše varnostne ukrepe za zaščito vaših zaupnih podatkov.
Vse informacije, ki jih vnesete med postopkom nakupa ali pri registraciji, so skrbno shranjene in nikoli jih ne bomo razkrili nepooblaščenim osebam.
Vsak vaš zaupen podatek, ki se prenaša prek interneta, je ustrezno zakodiran, kar preprečuje nepooblaščenim tretjim osebam dostop do teh podatkov. Za spletno prodajo uporabljamo tehnologijo SSL (Secure Socket Layer).
Zavezujemo se k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov, v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 ter Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Vse osebne podatke bomo obravnavali kot zaupne in jih ne bomo posredovali tretjim osebam brez vašega izrecnega dovoljenja. S potrditvijo nakupne pogodbe soglašate, da se vaši podatki shranijo in uporabljajo za namene internega arhiva in statistične analize.
Dodatne informacije o načelih varovanja osebnih podatkov so navedene v pravilniku o varstvu osebnih podatkov, ki je na voljo uporabnikom na spodnji povezavi.
KOMUNIKACIJA
Do Avta bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Vsa oglaševalska elektronska sporočila, poslana s strani Do Avta, bodo vsebovala naslednje elemente:
- Jasno in nedvoumno bodo označena kot oglaševalska sporočila
- Pošiljatelj (Do Avta) bo jasno razviden
- Različne promocije, akcije in druge marketinške metode bodo izrecno označene kot takšne, in pogoji za sodelovanje bodo nedvoumno navedeni
- Način za odjavo od prejemanja oglaševalskih sporočil bo izrecno predstavljen
- Do Avta bo dosledno spoštoval želje uporabnikov ki ne želijo prejemati oglaševalskih sporočil
Oglaševalska sporočila Do Avta bodo jasno prepoznavna in ločena od nagradnih iger in tekmovanj.
Reklamna e-pošta
Reklamna sporočila boste prejeli le, če boste izrazili svojo željo po tem prek e-pošte ali ob oddaji naročila v spletni trgovini ali pa se boste prostovoljno prijavili za prejemanje elektronskih novic. Uporabnik soglaša, da bo občasno obveščen o novostih na spletni strani, spremembah v ponudbi in promocijskih akcijah ob prijavi na e-novice. Zagotavljamo, da uporabnikovega e-naslova ne bomo zlorabili ali ga posredovali tretjim osebam. V primeru, da želite izbrisati svoje osebne podatke iz zbirke osebnih podatkov uporabnikov spletne strani, nas obvestite preko e-pošte na naslov info@doavta.si.
KONTAKT
Za vse informacije glede spletne ponudbe, oddaje naročil, spletne dostave, uporabe spletne strani ali vračila artiklov nas lahko kontaktirate preko telefonske številke 068 636 403 ali e-poštnega naslova info@doavta.si.
OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA
Uporabniška mnenja, ocene in priporočila, ki jih napišejo kupci, predstavljajo funkcionalnost spletne trgovine in so na voljo celotni uporabniški skupnosti.
Spletna trgovina Do Avta omogoča vsem uporabnikom, da napišejo svoje mnenje, vendar jih bo Do Avta pregledal, preden bodo objavljeni. Do Avta ne bo objavil mnenj ali prispevkov, ki bi lahko veljali za žaljive, neprimerne ali po oceni Do Avta ne bi bili koristni za druge uporabnike in obiskovalce.
Z oddajo svojega mnenja ali komentarja uporabnik izrecno soglaša s pogoji uporabe svojega prispevka in Do Avta dovoljuje uporabo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Do Avta ima pravico uporabljati vsebino mnenj ali komentarjev brez omejitev v času in za kakršen koli namen, ki je v poslovnem interesu Do Avta, vključno z njihovo uporabo v oglasih in drugih marketinških sporočilih. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da ima polne materialne in moralne avtorske pravice do napisanih mnenj in komentarjev ter te pravice brezizmerno in trajno prenaša na Do Avta d.o.o.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
Trudimo se zagotoviti točne in aktualne informacije na naši spletni strani, vendar se lastnosti izdelkov, dobavni roki in cene lahko spremenijo tako hitro, da morda ne bomo mogli takoj posodobiti podatkov na spletni strani. V primeru takšnih sprememb bomo kupca obvestili o teh spremembah in mu omogočili odstop od pogodbe ali zamenjavo izdelka.
Odgovornosti za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci, ne prevzemamo. Pred objavo pregledamo mnenja in zavržemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Za informacije v mnenjih ne prevzemamo odgovornosti in se omejujemo od katerekoli odgovornosti, ki bi izhajala iz podanih informacij v mnenjih.
Pravico do odstopa od pogodbe obstaja le v primeru, ko se ugotovi očitna napaka, v skladu z določili zakona. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse napake, ki bi jih po običajih v trgovini ali po namenu strank šteli za odločilne in ki jih ne bi potrdili, če bi bili obveščeni o njih. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
PRITOŽBE IN SPORI
Do Avta skladno z veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov izpolnjuje svojo obveznost zagotavljanja učinkovitega sistema za obravnavo pritožb. V primeru težav lahko kupec vzpostavi stik s podjetjem Do Avta preko telefonske številke 068 636 403 ali preko e-poštnega naslova info@doavta.si. Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@doavta.si. Celoten postopek obravnave pritožbe je zaupne narave.
Zavedamo se, da so potrošniški spori značilni po nesorazmernosti med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. Zato si prizadevamo po svojih najboljših močeh za sporazumno reševanje morebitnih sporov.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov:
V skladu z zakonskimi predpisi podjetje Do Avta d.o.o. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega organa za reševanje potrošniških sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Kot ponudnik blaga in storitev s spletno trgovino na območju Republike Slovenije na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
POVEZAVE
Uporabnikom je dovoljeno ustvariti povezavo z drugih spletnih mest na stran spletnega mesta, pod pogojem, da vsebine na teh spletnih straneh ne kršijo zakonodaje ali splošnih moralnih načel. Brez dovoljenja ponudnika storitev je prepovedano objavljati, razmnoževati, distribuirati ali kako drugače uporabljati znak, logotip ali znamko spletnega mesta na drugih spletnih straneh. Na spletnem mestu je dovoljeno ustvariti povezave do drugih spletnih strani, vendar je strogo prepovedano povezave ustvarjati na spletnih straneh z nezakonito, neprimerno ali nemoralno vsebino.
Spletno mesto vsebuje povezave do različnih zunanjih spletnih strani, kot so na primer druga spletišča na internetu, posamezne strani ali drugi viri, nad katerimi ponudnik spletnega mesta nima nikakršnega nadzora in ni odgovoren za dostopnost, vsebino ali morebitne napake zunanjih povezav. Uporabniki so zavezani splošnim pogojem uporabe zunanjih spletnih strani.
PIŠKOTKI
Med uporabo spletnega mesta se skupaj z vsebino datotek na računalnike uporabnikov in članov prenašajo tudi kratke besedilne datoteke, imenovane piškotki. Piškotki vsebujejo podatke, ki so potrebni za pravilno delovanje nekaterih aplikacij na spletnem mestu ter uporabnikom omogočajo nekatere prednosti pri uporabi storitev. Uporabnik ima možnost, da z nastavitvami svojega spletnega brskalnika odloči, ali bo dovolil uporabo piškotkov na določenem spletnem mestu ali ne. Za več informacij o piškotkih in njihovi uporabi se lahko obrnete na dokumentacijo ali navodila za uporabo vašega spletnega brskalnika.
OSNOVNI PODATKI O PODJETJU
Do Avta d.o.o.
Dolgi naziv: Do Avta, trgovina z vozili, d.o.o.
Naslov: Ob železnici 16, 1000 Ljubljana
Davčna številka: SI93141394
Matična številka: 6524427000
Transakcijski računi:
SKB d.d.: SI56 0310 6100 0863 266
Addiko Bank d.d.: SI56 3300 0001 1623 598
SKD: G45.110 – Trgovina z avtomobili in lahkimi motornimi vozili
Podjetje je davčni zavezanec.
Vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Ljubljani dne 06. 01. 2014, SRG: 2014/468.
Osnovni kapital: 157.500,00 EUR.
SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV poslovanja SPLETNE STRANI in Trgovine
Splošni pogoji poslovanja spletne strani in trgovine so lahko predmet sprememb in posodobitev. Vse spremembe bodo objavljene na naši spletni strani, zato vas naprošamo, da jo redno preverjate.
Vaša brezskrbnost na naši spletni strani, je za nas zelo pomembna in v našem največjem interesu je, da izboljšamo in izpopolnimo vašo uporabniško izkušnjo.
končne določbe
Splošno
V kolikor imate kakršna koli vprašanja ali pomisleke, vas prosimo da nas kontaktirate na elektronsko pošto info@doavta.si ali telefonsko številko 068 636 403.
Datum uveljavitve
Ta pregledan dokument splošnih pogojev poslovanja spletne strani in trgovine je uveljavljen in uporabljen od 01.11.2023 dalje.
Imate vprašanjE?
Pokličite nas
⇒ 070 659 101
Pišite nam
⇒ info@doavta.si
obiščite nas
⇒ Ob železnici 16, 1000 Ljubljana
Matej Lavrič
Vodja uvoza in prodaje
- +386 (0)68 636 403
- matej@doavta.si
Iztok Lavrič
Upravitelj voznega parka
- +386 (0)41 659 103
- iztok@doavta.si
Miha Čobec
Asistent pri prodaji
- +386 (0)70 659 021
- miha@doavta.si
Jan Lavrič
Vodja avtokozmetične delavnice
- +386 (0)31 373 071
- jan@doavta.si