OPIS POSTOPKOV

avtokozmetika

Avtokozmetika je profesionalna ponudba storitev za nego vašega vozila. Bodisi gre za rabljen ali nov avto iz salona, le ta težko zažari v svojem največjem potencialu brez vsaj kakšne optimizacije. Ponujamo pestro paleto kvalitetnih storitev, s katerimi smo kos tudi najtežjim nalogam.

 

Vsaki stranki se individualno posvetimo, pred vsako izvedbo pa naredimo oceno obstoječega stanja vozila ter priporočimo najboljšo možno rešitev za dano situacijo. Vse postopke izvedemo kvalitetno, skrbno in natančno. Pri delu uporabljamo kvalitetne izdelke in pripomočke. Po izvedbi želenega tretmaja vas pred prevzemom tudi seznanimo kako optimalno vzdrževati čistočo vašega vozila.

 

Vsekakor pa nam je v interesu dolgoročno sodelovanje, kjer lahko vse skrbi glede čistoče vašega vozila prepustite nam.

NAŠE PREDNOSTI

KAJ JE POTREBNO ZA DOSEGANJE NAJVIŠJIH STANDARDOV

Potrebno je ločiti profesionalno avtokozmetiko od domače kreativnosti v prostem času, kjer opravljamo podobno delo, ko želimo dvigniti nivo čistoče avtomobila ali izboljšati njegovo stanje.

 

Pri profesionalni avtokozmetiki je v prvi vrsti potrebno imeti široko paleto znanja in izkušenj pri vseh korakih posameznih storitev. Natančno nam mora biti poznan dolg seznam najrazličnejših postopkov, pravilnega vrstnega reda in ustrezne kombinacije le teh. Seznanjeni moramo biti z veliko izdelki in njihovo uporabo, imeti je potrebno veliko pripomočkov, orodja in druge opreme. Ne smemo pozabiti na znanje o različnih materialih, barvah in lakih, kako se le te obnesejo v najrazličnejših situacijah in kako optimalno izboljšamo čistočo ali stanje zaradi različnih sledi uporabe.

Ne glede na izkušnje in znanje je pred vsako izvedbo potrebno narediti natančno oceno obstoječega stanja, saj le na tak način lahko predlagamo optimalno rešitev za dano situacijo. Za vse to je potrebno imeti veliko izkušenj, potrebno je biti spreten in iznajdljiv. Delo je zahtevno in od nas zahteva zbranost, natančnost in celovitost. Pri kompleksnejših primerih je pogosto potrebna tudi velika mera vztrajnosti. Pri najkompleksnejših primerih je lahko vložka nekaj deset ur tako za notranjost kot tudi za zunanjost. Za srednje zahtevne projekte pa je pogosto potrebno vložiti 8-12 delovnih ur za zagotovitev maksimalnih rezultatov.

 

Na koncu so tu še spremembe – tako v ponudbi izdelkov, pripomočkov in opreme, prihod novih modelov z novimi materiali ipd. Za zagotavljanje najboljših rezultatov je potrebno ostati v koraku s časom, se sproti izobraževati in izpopolnjevati.

Znanja in delovnih izkušenj ni nikoli preveč.

REDNO SE IZOBRAŽUJEMO IN IZPOPOLNJUJEMO

OPIS POSTOPKOV

SESANJE
Vsako čiščenje notranjosti se začne s sesanjem. Da bi s postopkom sesanja odstranili čim več umazanije z notranjosti vozila morata biti tako znanje kot oprema na visokem nivoju. Uporabljamo industrijski sesalec za mokro in suho sesanje z več kot 2000W moči, saj lahko le s primerno sesalno močjo zagotovimo najboljše rezultate. Notranjost avtomobila začnemo sesati na višjih predelih, kot je armaturna plošča in sedeži, nato pa se premikamo navzdol, tako da s tem posesamo čim več umazanije. Pri sesanju težje dostopnih prostorov kot so zračniki ali prostori na instrumentni plošči si pomagamo z uporabo namenskega čopiča, s katerim prah in nečistočo dvignemo s površine, nakar jo posesamo s sesalcem. Da dosežemo vse prostore vozila si pomagamo tudi z različnimi nastavki za sesanje. Ker je umazanija v vozilu pogosto skrita, je potrebno sedežem in ostalim delom notranjosti vozila, ki se lahko premikajo, prilagajati lego med samim sesanjem, s čimer dosežemo prav vse predele notranjosti in s tem zagotovimo najboljši možen rezultat pri sesanju.
1
GLOBINSKO ČIŠČENJE
Pred začetkom postopka globinskega čiščenja vozila, je potrebno, da je notranjost posesana, in se torej v njej ne nahajajo večji kosi umazanije. Namensko čistilo za čiščenje plastičnih in tekstilnih površin nanesemo na notranjost vozila, predel za predelom, nato pa z uporabo namenskih čopičev, krtač in gobic čistilo vtremo v material. V primeru čiščenja plastičnih površin čistilo odstranimo z uporabo vlažne namenske krpe iz mikro vlaken, težko dosegljive predele pa izpihamo z zračnim kompresorjem in napravo Tornador. Ko čistimo tkaninaste predele notranjosti vozila, odvečno čistilo skupaj z umazanijo odstranimo z uporabo tromotornega industrijskega sesalnika za mokro in suho sesanje in namenskega nastavka za ekstrakcijo umazanije iz tkanin. Ko postopek globinskega čiščenja zaključimo, v vozilo namestimo sušilec, ki v najhitrejšem možnem času posuši tkaninaste površine vozila.
2
ČIŠČENJE PREDPRAŽNIKOV
Predpražniki v vozilu so pogosto najbolj umazan del notranjosti vozila, saj je njihov namen zaščititi fiksne tekstilne površine v vozilu pred umazanijo, ki jo v vozilo prinesemo s čevlji. Da bi vozilo vrhunsko očistili, moramo torej predpražnikom nameniti dodatno pozornost. Na gumijaste predpražnike nanesemo namensko čistilo, ki ga nato pustimo delovati nekaj minut da dodobra raztopi vso možno umazanijo. Nato predpražnike speremo z uporabo visokotlačnega čistilnika, s čimer iz predpražnikov očistimo tudi vso raztopljeno umazanijo. Predpražnike nato posušimo s pomočjo stisnjenega zraka. Postopek čiščenja tekstilnih predpražnikov se nekoliko razlikuje tistemu od gumijastih. Na tekstilne tepihe najprej nanesemo namensko čistilo za tekstil, nato pa v predpražnike s pomočjo namenskih krtač vtremo čistilo. S tem pomagamo čistilu prodreti globje v predpražnike same in pa tudi fizično s krtačo sprostimo dobršni del površinske umazanije. Sledi spiranje predpražnikov z uporabo visokotlačnega čistilnika, pri čemer moramo biti pazljivi, da zaradi visokega pritiska vode ne poškodujemo tekstila. Ko so predpražniki popolnoma očiščeni in na njih ni več nobene sledi vode in čistila, z uporabo mokrega sesalnika iz njih izsesamo kar se da veliko vode, nato pa tepihe postavimo na namensko stojalo za sušenje in počakamo, da se v toplem okolju dokončno posušijo.
3
ČIŠČENJE STOPALK
Ker na žalost naših jeklenih konjičkov ne moremo voziti le, ko je zunaj lepo vreme, s čevlji v vozilo prinesemo velike količine umazanije. S tem pa ne umažemo le predpražnikov, vendar tudi stopalke. Zato pri čiščenju vozila na stopalke nanesemo namensko čistilno sredstvo, ki pomaga pri razgradnji umazanije, nato pa stopalke še zdrgnemo z namensko krtačo. Ko vso umazanijo s pomočjo čistila in krtače uspemo dvigniti s površine, stopalke obrišemo z mehko in vpojno krpo iz mikro vlaken, na koncu pa preostalo vlago posušimo še z uporabo zračnega kompresorja in naprave Tornador.
4
ČIŠČENJE USNJENIH POVRŠIN
Usnjene površine se nahajajo v večini današnjih vozil, naj bo to le na volanskem obroču ali pa tudi na sedežih in drugih predelih vozila. V nasprotju s tekstilnimi površinami nam usnje ne nudi le luksuznejšega občutka in vonja, temveč tudi večjo odpornost na umazanijo. Navkljub temu pa tudi usnje potrebuje svojo mero pozornosti in nege, da ostane čisto in v dobrem stanju. Usnjene površine čistimo z namenskim čistilom za usnje, pomagamo pa si z uporabo namenskih čopičev, krtač in gobic. V primeru manj umazanega usnja zadostuje, da čistilo vtremo le s pomočjo mehkih čopičev, če pa je umazanija trdovratnejša si pomagamo z uporabo krtač s tršimi ščetinami ali pa abrazivno gobico. Pri uporabi takih pripomočkov so potrebne izkušnje in znanje, saj bi brez tega lahko prišlo do poškodb na notranjih delih vozila. Po končanem čiščenju površine, čistilo obrišemo s pomočjo vlažne krpe iz mikro vlaken. Ko je usnje popolnoma suho, pa ga zaščitimo z namenskim premazom za usnje s čimer usnje navlažimo in mu tako povrnemo prožnost in zagotovimo, da čim dlje ohranja svojo obliko in ostaja v dobrem stanju.
5
NANOS ZAŠČITNEGA PREMAZA (NOTRANJOST)
Da bi očiščena notranjost vašega vozila ostala sijoča čim dlje, je potreben nanos zaščitnega premaza. Zaščitni premaz nanesemo na vse plastične, usnjene in kovinske površine v vozilu. Zaščitni premaz ne le ohranja izgleda čistosti vaše notranjosti, vendar tudi pripomore k temu, da površine dlje ostanejo čiste, saj zaradi svojih antistatičnih lastnosti preprečuje prahu in umazaniji da bi se usedla na površine. Dodatno, premaz nudi zaščito proti UV žarkom, kar material ohranja v boljšem stanju in preprečuje zbledelost in razpoke. Po nanašanju premaza, le tega pustimo stati na površini, nakar odvečni nanos pobrišemo z mehko namensko krpo iz mikro vlaken, pri čimer material na otip nazaj dobi suh občutek in pa globlji občutek barve.
6
ČIŠČENJE STEKLENIH POVRŠIN
Tako kot na ostalih površinah v notranjosti vozila se tudi na steklu s časom nabere prah in umazanija. Ker čistost steklenih površin ne vpliva le na izgled vendar tudi na varnost v prometu, morajo po našem mnenju biti stekla popolnoma čista. Steklene površine čistimo s kombinacijo čistila in vroče vode. Z namensko mehko krpo iz mikrovlaken, ki jo potopimo v čistilo za steklene površine razredčeno v vroči vodi, očistimo steklene površine v razdelanih manjših površinah, da se voda nebi posušila na površini. Nato vlažno steklo obrišemo z namensko krpo za čiščenje stekel, katere oblika na površini ne pušča nikakršnih sledi, ki bi vplivale na rezultat čistosti. Pri čiščenju smo pazljivi, da dodobra očistimo tudi težje dosegljive steklene površine in pa del stekla, ki se ob zaprtih oknih skrije v okvir vrat.
7
ČIŠČENJE PLATIŠČ
Lahko bi rekli, da so platišča najbolj umazan del vsakega vozila. Razlog je, da so platišča ne le blizu tal in posledično nase prevzamejo veliko zunanje umazanije, temveč tudi v svoji notranjosti skrivajo zavorni sistem vozila, ki ob uporabi ustvari veliko količino kovinskih delcev. Da bi te delce dodobra odstranili na platišča nanesemo posebno namensko sredstvo, ki raztopi kovinske delce in drugo umazanijo do stopnje, da jo lahko odstranimo z visokotlačnim čistilnikom. Ker pa je zaradi potrebovane moči čistilno sredstvo dokaj agresivno, moramo biti pozorni, da platišča po čiščenju popolnoma splaknemo, da nebi prišlo do poškodbe laka na mestih, kjer se je čistilo posušilo. Platišča zmeraj očistimo dvakrat, saj med obema čiščenjema vozilo premaknemo tako, da kolesa naredijo pol obrata in s tem zagotovimo, da čistilo prodre do prav vseh predelov platišča.
8
PRANJE Z VISOKOTLAČNIM ČISTILNIKOM
Za razliko od hobijevskega čiščenja vozila doma, kjer se večinoma uporablja komercialne visokotlačne čistilnike v prosti prodaji, pri podjetju Do Avta uporabljamo industrijski visokotlačni čistilnik z nastavljivim pritiskom vode, zaradi česar lahko na podlagi izkušenj izberemo najprimernejši pritisk za stanje laka. Ker ima tak čistilnik veliko večji možen pritisk vode in pretok, s čimer je postopek splakovanja in brezkontaktnega čiščenja učinkovitejši, je potrebno pred uporabo samega čistilnika najprej preveriti stanje vozila. Na predelih, kjer je lak vozila poškodovan ali se kaže rja, ali pa če ima vozilo nameščene nalepke, je namreč potrebna previdnost, da z visokim pritiskom naprave ne bi dodatno poškodovali laka ali pa odstranili nameščenih nalepk. Z visokotlačnim čistilnikom vozilo vselej peremo od zgoraj navzdol, da sproti splakujemo umazanijo, ki smo jo odstranili z vrhnjih predelov.
9
DEKONTAMINACIJA ZUNANJOSTI
Po opravljenem zunanjemu čiščenju vozila se stranke lahko odločijo za nadaljnjo dekontaminacijo laka. Ta postopek priporočamo predvsem za vozila svetlejše barve, saj se ostanki katrana in zračne rje na njih veliko bolje vidijo, postopek pa je obvezen za vsa vozila, ki jih kasneje čaka postopek poliranja. Začnemo s kemično dekontaminacijo, pri kateri s pomočjo namenskih čistil, ki jih nanesemo na lak in pustimo delovati, odstranimo zračno rjo in pa ostanke katrana v laku. Za tem celotno vozilo splaknemo z visokotlačnim čistilnikom in ga posušimo. V primeru, da pa vozilo čaka postopek poliranja, sledi še mehanska dekontaminacija laka. Z uporabo namenskega lubrikanta in pa gline za avtokozmetiko predrgnemo celotno površino zunanjosti vozila. S tem postopkom odstranimo še najtrdovratnejše ostanke v laku, vendar pa zaradi narave takega čiščenja v laku povzročimo nove mikropraske, ki jih kasneje odstranimo s postopkom poliranja.
10
POLIRANJE
Predpogoj za poliranje je ta, da je zunanjost vozila pred začetkom popolnoma očiščena in da je opravljen postopek dekontaminacije laka, tako kemični kot mehanski. Nudimo več stopenj poliranja, od vzdrževalnega enostopenjskega poliranja, pa do temeljitega trostopenjskega postopka. Prvo stopnjo poliranja opravimo z uporabo rotacijskega polirnega stroja in grobe polirne paste, s čimer se znebimo globokih prask in večjih nepravilnosti v laku. Naslednjo stopnjo opravimo z uporabo ekscentričnega polirnega stroja in srednje grobo polirno pasto, ki nam pomaga odpraviti manjše površinske praske na laku, ki smo jih naredili z uporabo grobe polirne paste. Postopek poliranja zaključimo z uporabo ekscentričnega polirnega stroja in fine polirne paste, ki poskrbi za maksimalen lesk vozila.
11
ČIŠČENJE MOTORNEGA PROSTORA
Kljub temu, da večina lastnikov le redkokdaj odpre pokrov motorja, si prizadevamo za celostno čistočo vozila, zato čas in pozornost posvetimo tudi temu. Na površine motornega predela nanesemo namensko čistilo in razmaščevalec, ki razgradi umazanijo in mast, ki se skriva v motornem predelu. Površine nato očistimo z namenskimi krtačami, nato pa splaknemo z vodo. Pri tem moramo biti posebej pazljivi, da z vodo ne peremo predelov, kjer so vodi dostopne električne povezave, saj bi tako lahko prišlo do poškodb na vozilu. Ko čistilo dodobra splaknemo iz motornega predela, le tega posušimo z uporabo zračnega kompresorja in naprave Tornador.
12
SUŠENJE VOZILA
Po končanem postopku pranja, moramo vozilo posušiti, saj v nasprotnem primeru na vozilu ostanejo madeži vodnega kamna. Postopek sušenja opravljamo v štirih stopnjah. Takoj po končanem zadnjem splakovanju, večino vode z vozila odstranimo z namenskim brisalcem iz mehkega silikona s katerim ne poškodujemo laka na vozilu. Sledi spihovanje vozila z uporabo zračnega kompresorja in pa namenske naprave Tornador. Postopek spihovanja opravljamo predvsem na predelih vozila, kjer je omejen ali težji dostop s krpo (platišča, maska vozila, odprtine med paneli vozila, ...). Potrebno pa je tudi omeniti, da je pri postopku spihovanja potrebna velika mera pazljivosti in znanja, saj bi lahko na vozilih na katerih so nameščene nalepke, ali pa imajo znake poškodbe laka, prišlo do poškodbe, saj uporabljamo zrak, ki je pod velikim pritiskom. Ko vse predele, kjer se zadržuje voda popolnoma spihamo, sledi kontaktno sušenje vozila z namensko visoko vpojno krpo iz mikro vlaken, s katero popolnoma posušimo celotno površino zunanjosti vozila. Vedno uporabljamo le popolnoma čiste krpe iz mikrovlaken, saj tako zagotovimo, da s kontaktnim sušenjem ne poškodujemo laka vozila. Postopek sušenja zaključimo z brisanjem medvratnih prostorov, z manjšo namensko visoko vpojno krpo iz mikrovlaken.
13
NANOS ZAŠČITNEGA PREMAZA (ZUNANJOST)
Nudimo nanos več vrst zaščitnih premazov zunanjosti vozila. Cenovno najdostopnejše premaze oz. tako imenovane »sealante«, nanašamo z uporabo namenskega aplikatorja iz mikro vlaken, ko pa se le ta ustrezno posuši in pritrdi na površino, odvečni produkt obrišemo s površine z uporabo namenske mehke krpe iz mikro vlaken. Naslednja stopnja premazov za zunanjost so voski. Vosek na vozilo nanesemo z uporabo ekscentričnega polirnega aparata, ko pa se vosek na površini posuši, podobno kot v primeru nanosa »sealanta«, odvečni vosek obrišemo z namensko mehko krpo iz mikrovlaken. Najodpornejši premazi zunanjosti so tako imenovani keramični premazi. Zahtevajo pa tudi najvišji nivo znanja, saj je postopek nanosa zahtevnejši kot pri uporabi drugih vrst zaščit. Zato smo pri podjetju Do Avta uradno certificirani za uporabo in nanos keramičnih premazov. Keramični premaz na vozilo nanesemo z uporabo namenskega aplikatorja, na katerega nanesemo keramični premaz in ga v lak vozila vtremo z dolgimi ravnimi gibi v eno smer, in nato še v pravokotni smeri prvotnega nanosa. Nato pustimo keramični premaz, da se na površini suši, dokler se na laku ne pojavi meglica, kar je znak, da je keramični premaz ravno prav suh, da je odvečen nanos potrebno obrisati z namensko mehko krpo iz mikro vlaken. Po nanosu keramičnega premaza pustimo vozilo v notranjosti naših prostorov, saj ga prvi dan zaradi postopka sušenja ne smemo izpostavljati vremenskim dejavnikom.
14
ČIŠČENJE TEŽJE DOSEGLJIVIH PROSTOROV
(MED VRATI)
Ker ob čiščenju zunanjih površin ne moremo zlahka z namensko gobo iz mikro vlaken seči v vse težje dostopne predele, kot so medvratni prostori ali pa odprtine med paneli, le te očistimo z brezkontaktno metodo, po potrebi pa predele, kjer je umazanija trdovratnejša predrgnemo z namenskim čopičem. Na težje dostopne kotičke nanesemo namensko čistilo, ki raztopi umazanijo, nato pa predele očistimo z uporabo visokotlačnega čistilnika. Ker je takšno čistilo agresivnejše kot navaden šampon, ki ga uporabljamo za običajno pranje zunanjosti vozila, je potreben ustrezen nivo znanja opravljanja takega postopka, da nebi prišlo do poškodb na laku.
15
ČIŠČENJE PANORAMSKEGA OKNA
Za doseganje najvišjega nivoja čistoče vozila ne smemo pozabiti tudi na panoramsko okno. Postopek opravimo tako, da v odprtine, kjer se nahajajo tesnila in vodila panoramskega okna, naškropimo namensko čistilo, nato pa dodobra predrgnemo s čopičem z mehkimi vlakni, da vso nabrano mast in umazanijo dvignemo s površine. Preostanek čistila in umazanijo nato pobrišemo z vlažno krpo iz mikro vlaken in preostanek vlage dokončno posušimo z uporabo zračnega kompresorja in naprave Tornador. Ko so tesnila in vodila panoramskega okna popolnoma posušena, se na vodila nanese sloj namenske masti, ki izboljša delovanje pomika panoramskega okna in podaljša življenjsko dobo. Ob končanem postopku čiščenja panoramsko okno ponovno zapremo in očistimo še stekleno površino z notranje strani z uporabo namenskega čistila za steklo in pa namenskih krp iz mikrovlaken, ki ne puščajo sledi na steklenih površinah.
16
ČIŠČENJE DETALJOV
Zadnji korak čiščenja notranjosti vašega jeklenega konjička je čiščenje detajlov. Pod detajle štejemo površine, na katere premaza ne nanašamo, saj bi le ta pokvaril njihov izgled. To so tipke, ekrani in svetleči elementi v notranjosti vozila. Detajle čistimo z uporabo namenske krpe iz mikro vlaken, ki jo pomočimo v vročo vodo in ožamemo. Nato z vročo in vlažno krpo pobrišemo vse detajle, s čimer z njih odstranimo še zadnje morebitne ostanke prahu in pa odvečno nanešeni premaz. Vlažno površino detajlov nato osušimo z zračnim kompresorjem in napravo Tornador.
17
ČIŠČENJE DVOJNEGA DNA PRTLJAŽNIKA
Ob čiščenju notranjosti vozila ne smemo pozabiti tudi na dvojno dno prtljažnika. Spodnji nivo prtljažnega prostora očistimo tako, da najprej odmaknemo zgornje dno in posesamo vse večje dele umazanije, ki se skrivajo v prtljažnem prostoru. Nato celotno spodnje prtljažno dno poškropimo z namenskim čistilom in predrgnemo z namenskimi čopiči z mehkimi ščetinami, da s površine dvignemo tudi trdovratnejšo umazanijo. Površine nato prebrišemo z vlažno krpo iz mikro vlaken, s čimer odstranimo vso umazanijo in preostanek čistila.
18
ČIŠČENJE STROPA
Postopek čiščenja stropa se do neke mere razlikuje od običajnega čiščenja tkaninastih površin. Podobno kot pri čiščenju ostalih tkaninastih površin tudi na strop nanesemo namensko čistilo za tkanine, vendar moramo biti ob nanosu pozornejši, saj bi s preveliko količino čistila lahko prišlo do raztapljanja lepila, ki drži tkanino prilepljeno na strop vozila in s tem povešanje stropa samega. Po nanosu čistila le tega z uporabo namenskih krtač vtremo v tkanino, nato pa strop pobrišemo s suhimi mehkimi krpami iz mikro vlaken. Pri čiščenju stropa ne uporabljamo sesalnika za odstranjevanje umazanije in čistila iz tkanine, saj bi s tem lahko prav tako poškodovali lepilo na stropu, posledično pa bi prišlo do povešenja. Strop se nato posuši z enakim postopkom kot pri globinskem čiščenju ostalih tekstilnih površin.
19
ODSTRANJEVANJE VODNEGA KAMNA S STEKLENIH IN LAKIRANIH POVRŠIN
Vodni kamen je zelo pogost pojav na naših vozilih. Največkrat se na vozilu pojavi po deževnem obdobju, ko se voda na površini vozila posuši, nečistoče v njej pa ostanejo na laku vozila in tvorijo vodni kamen. Ostanke vodnega kamna z vozila odstranimo z uporabo namenskega odstranjevalca in visokotlačnega čistilca. Odstranjevalec vodnega kamna nanesemo na zunanje površine vozila, nato pa jih speremo z uporabo visokotlačnega čistilca.
20
ČIŠČENJE ZAKLJUČKOV IZPUHA
Ker je izpuh vozila izpostavljen tako izpušnim hlapom kot tudi umazaniji s ceste, je ponavadi deležen veliko trdovratne umazanije. Čistimo ga z uporabo namenskega čistila za kovinske dele in posebno abrazivno gobico s katero si pomagamo odstraniti trdovratnejšo umazanijo na zaključku izpuha. V kolikor tak postopek ne prinese zadovoljivih rezultatov, ali pa se na površini zaključkov izpuha nahaja rja, je potrebno brušenje. Zaključke izpuha brusimo z metodo mokrega brušenja, uporabljamo brusni papir granulacije 1500 pa do 2500, po potrebi posameznega vozila.
21

Kljub temu, da so naši postopki čiščenja in nege vozil standardizirani, pa je potrebno poudariti, da se stanje vsakega posameznega vozila razlikuje, zaradi česar je potrebna dodatna pozornost za potrobnosti in nivo znanja. Kot primer, lahko za vozilo, ki navidezno izgleda manj umazano kot drugo porabimo več časa, saj je v primeru prisotnosti drobnega peska ali mivke v notranjosti vozila potreben dolgotrajen postopek sesanja, ki je težje odstranljiv. Primerljivo lahko pride do dolgotrajnejšega postopka čiščenja tudi pri zunanjosti vozila, saj lahko naletimo na močno zažrte madeže na platiščih, ki jim moramo nameniti posebno pozornost, ali pa visok nivo zračne rje v laku, kar tudi vodi do dolgotrajnejšega postopka čiščenja. Ker si na oddelku avtokozmetike pri podjetju Do Avta prizadevamo dosegati najvišji možni nivo čistosti vozil in pa doseči pričakovanja naših strank z rezultati našega dela, se o postopku čiščenja in morebitnih dodatnih storitev, vprašanj ali omejevalnih faktorjev, venomer s stranko individualno posvetujemo o postopku in komunikacijo ohranjamo vse skozi čas, ko je vozilo v naši negi.