kategorije članka

Pozor, pazite se teh pnevmatik! To so najslabše zimske pnevmatike 2021/2022

Pri nemškem Auto Bildu so že začeli razmišljati o letošnjih zimskih pnevmatikah in za nas pripravili veliki vzporedni test kar 50 različnih zimskih pnevmatik, v eni najpopularnejših dimenzij 205/55 R16. V tej dimenziji se v zimskih mesecih vozi večina tekmecev golfovega razreda, še posebej tisti iz prejšnjih generacij. Zato je to ena najbolj razširjenih in prodajanih dimenzij, posledično pa so tudi cene izjemno dostopne.
Auto Bild-ov veliki test, je po Evropi zelo priznan in kredibilen, njihov pristop pa je zelo zanimiv. Anonimno namreč sami kupijo 50 različnih modelov pnevmatik, ki se prodajajo na nemškem trgu, nato pa z njimi v več krogih opravijo množico različnih testov v realnih okoliščinah in tako določijo najboljše in najslabše pnevmatike te sezone.
V prvem krogu so se lotili zaviranja na mokri podlagi iz 80 km/h, do popolne zaustavitve, ki je že postregla z nekaj poraženci. Za občutek, je bilo med najboljšo in najslabšo pnevmatiko kar 13 metrov razlike, v primeru večje hitrosti pa bi se ta razdalja le še potencirala. 35 najboljših se je nato uvrstilo v drugi krog, kjer so opravili še test zaviranja na snežni podlagi iz 50 km/h do zaustavitve. Razlika med najboljšo in najslabšo je bila zopet okoli 13 metrov, saj je najboljša do zaustavitve potrebovala le 27,3 metra, medtem ko je najslabša za to potrebovala preko 40 metrov.
20 najboljših v obeh poizkusih se je nato prebilo v finale, kjer pa bodo pnevmatike podvrgli kar 13 različnim testom in jih razvrstili od najboljše do najslabše. Vseh finalnih 20 pnevmatik se je izkazalo v temeljnih kategorijah varnosti, končnih rezultatov in vrstnega reda pa zaenkrat še niso objavili. Vseeno pa vemo vsaj katerim 15 zimskim pnevmatikam, se je dobro izogniti v velikem loku, čeprav so cenovno morebiti zelo privlačne. Večinoma gre za nizkocenovne pnevmatike, ki pa jih lahko opazimo tudi na slovenskih cestah.

Po vrsti si najslabše pnevmatike sledijo takole (najnižje je najslabše):

  1. toyo observe S944 (38,2 metra za zaviranje od 80 do 0 km/h v mokrem) 
  2. kormoran snow 
  3. syron everest 1 X 
  4. goodride SW608 
  5. zeetex WH 1000 
  6. imperial snowdragon HP 
  7. tourador winter pro TS1 
  8. hifly win-turi 212 
  9. nordexx wintersafe 
  10. platin RP60 winter 
  11. tristar snowpower HP 
  12. sunny winter-max A1 NW211 
  13. premiorri via maggiore Z plus 
  14. superia bluewin UHP 
  15. petlas snowmaster W651 (45,4 metra)
To so torej najslabše zimske pnevmatike letošnje sezone, ko bo Auto Bild objavil dokončno lestvico najboljših, pa vam bomo seveda postregli tudi z lestvico najboljših zimskih pnevmatik za sezono 2021/2022. Tudi AMZS v prihodnjih dneh zaključuje svoje primerjalne teste zimskih pnevmatik v dimenzijah 225/50 R17 in 195/65 R15, tako da pričakujte res kvaliteten članek z veliko pomembne vsebine.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču