kategorije članka

Pozor, pazite se teh pnevmatik! To so najslabše zimske pnevmatike 2021/2022

Pri nemškem Auto Bildu so že začeli razmišljati o letošnjih zimskih pnevmatikah in za nas pripravili veliki vzporedni test kar 50 različnih zimskih pnevmatik, v eni najpopularnejših dimenzij 205/55 R16. V tej dimenziji se v zimskih mesecih vozi večina tekmecev golfovega razreda, še posebej tisti iz prejšnjih generacij. Zato je to ena najbolj razširjenih in prodajanih dimenzij, posledično pa so tudi cene izjemno dostopne.
Auto Bild-ov veliki test, je po Evropi zelo priznan in kredibilen, njihov pristop pa je zelo zanimiv. Anonimno namreč sami kupijo 50 različnih modelov pnevmatik, ki se prodajajo na nemškem trgu, nato pa z njimi v več krogih opravijo množico različnih testov v realnih okoliščinah in tako določijo najboljše in najslabše pnevmatike te sezone.
V prvem krogu so se lotili zaviranja na mokri podlagi iz 80 km/h, do popolne zaustavitve, ki je že postregla z nekaj poraženci. Za občutek, je bilo med najboljšo in najslabšo pnevmatiko kar 13 metrov razlike, v primeru večje hitrosti pa bi se ta razdalja le še potencirala. 35 najboljših se je nato uvrstilo v drugi krog, kjer so opravili še test zaviranja na snežni podlagi iz 50 km/h do zaustavitve. Razlika med najboljšo in najslabšo je bila zopet okoli 13 metrov, saj je najboljša do zaustavitve potrebovala le 27,3 metra, medtem ko je najslabša za to potrebovala preko 40 metrov.
20 najboljših v obeh poizkusih se je nato prebilo v finale, kjer pa bodo pnevmatike podvrgli kar 13 različnim testom in jih razvrstili od najboljše do najslabše. Vseh finalnih 20 pnevmatik se je izkazalo v temeljnih kategorijah varnosti, končnih rezultatov in vrstnega reda pa zaenkrat še niso objavili. Vseeno pa vemo vsaj katerim 15 zimskim pnevmatikam, se je dobro izogniti v velikem loku, čeprav so cenovno morebiti zelo privlačne. Večinoma gre za nizkocenovne pnevmatike, ki pa jih lahko opazimo tudi na slovenskih cestah.

Po vrsti si najslabše pnevmatike sledijo takole (najnižje je najslabše):

  1. toyo observe S944 (38,2 metra za zaviranje od 80 do 0 km/h v mokrem) 
  2. kormoran snow 
  3. syron everest 1 X 
  4. goodride SW608 
  5. zeetex WH 1000 
  6. imperial snowdragon HP 
  7. tourador winter pro TS1 
  8. hifly win-turi 212 
  9. nordexx wintersafe 
  10. platin RP60 winter 
  11. tristar snowpower HP 
  12. sunny winter-max A1 NW211 
  13. premiorri via maggiore Z plus 
  14. superia bluewin UHP 
  15. petlas snowmaster W651 (45,4 metra)
To so torej najslabše zimske pnevmatike letošnje sezone, ko bo Auto Bild objavil dokončno lestvico najboljših, pa vam bomo seveda postregli tudi z lestvico najboljših zimskih pnevmatik za sezono 2021/2022. Tudi AMZS v prihodnjih dneh zaključuje svoje primerjalne teste zimskih pnevmatik v dimenzijah 225/50 R17 in 195/65 R15, tako da pričakujte res kvaliteten članek z veliko pomembne vsebine.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

mg 4 ev 2023 1280 28
VSI BLOGI

Prodaja električnih vozil še naprej pada, VW razmišlja o zaprtju tovarn

Vodje pri Volkswagnu so pretekli mesec razložili načrte za zaprtje dveh tovarn tako, da so razburjenim delavcem povedali, da je avtomobilski trg v zastoju in da povpraševanje verjetno ne bo doseglo predpandemične ravni. Nikjer ni ta padec bolj očiten kot v Nemčiji, kar kažejo novi podatki. Podatki Zveznega urada za

Test celoletnih pnevmatik – postajajo primerne za širši krog uporabnikov?

Celoletne pnevmatike postajajo vse bolj priljubljene, saj vedno več voznikov išče rešitev, ki omogoča varno vožnjo skozi vse letne čase. Celoletne pnevmatike predstavljajo kompromis – pozimi ne dosegajo enakega oprijema kot zimske pnevmatike, poleti pa ne nudijo zmogljivosti, ki jih prinašajo letne pnevmatike. Kljub temu so najnovejši testi pokazali, da

doavta trackday 110
vozniška akademija & trackdays

Meet the Track 24.8. Vrtojba – trackday in meet obenem

Kot smo obljubljali, smo preteklo soboto 24.8. speljali nekaj novega, nekaj boljšega in še bolj namenjenega bencinskim navdušencem. Ideja za Meet the Track dogodkom je bila, da združimo dva klasična petrolhead dogodka v enega – Meet in Trackday. Ker se zavedamo, da niso vsi ljubitelji jeklenih konjičkov željni celodnevne vožnje