Oktobra so slovenski avtomobilistični trg zaznamovali električni avtomobili

Oktobra so slovenski avtomobilistični trg zaznamovali električni avtomobili

Oktobra so slovenski avtomobilistični trg zaznamovali električni avtomobili

 

Slovenski avtomobilistični trg je še en mesec zaključil v slabih prodajnih številkah. Oktobra so slovenski avtomobilistični trg zaznamovali električni avtomobili. Skupno smo oktobra na novo registrirali 4.549 osebnih avtomobilov, kar je četrtino manj kot v istem mesecu lani. Prodaja je namreč v primerjavi z lanskim letom nižja za skoraj 24 odstotkov, a vseeno obstaja svetla točka tudi v takem mesecu. Avtomobilistični trg so namreč zaznamovali električni avtomobili, ki so po prodajnih številkah lanski oktober presegli za kar 90 odstotkov, na letni ravni pa je opaziti že 114 odstotno povečanje prodaje električnih avtomobilov.

Oktobra prvič registriranih 203 električnih avtomobilov

Tako so bili oktobra v Sloveniji prvič registrirani kar 203 električni avtomobili, kar je s 4,4 odstotnim deležem trga največ doslej. Levji delež prodanih električnih avtomobilov je prispeval povsem novi Volkswagen ID.3, ki si je s 74 registriranimi novimi avtomobili priboril kar tretjino celotnega trga električnih avtomobilov. Do konca leta Volkswagen Slovenija trdi, da se bo skupna številka povzpela na 200, kar je za Slovenijo odličen rezultat. Nekoliko drugačna zgodba je pri hibridih, kjer ima kar 74 odstotni delež Toyota, skupno pa so utrpeli skoraj 40 odstoten upad prodaje.

Med znamkami pri vrhu ni večjih sprememb saj še naprej kraljujejo Renault, Volkswagen in Škoda, velja pa omeniti, da je Volkswagnu v primerjavi z oktobrom lani prodaja upadla za kar 36,23 odstotka, medtem ko je Škodi upadla le za 1,24 odstotka ob kar 12,29 odstotnemu tržnemu deležu. Moralni zmagovalec je zagotovo Dacia, ki je ob 5,41 odstotnemu tržnemu deležu letos oktobra prodala za kar 60 odstotkov več novih avtomobilov kot lani (skupno letos 246), v zelenih številkah pa so zaključili tudi proizvajalci Audi, Nissan in Jeep.

Rastoč trend športnih terencev

Iz statističnih podatkov je lepo razviden tudi rastoč trend športnih terencev, med katerimi s skoraj petino tržnega deleža najmočnejši razred predstavlja t.i. B SUV segment majhnih križancev. Pozitivni mesec je bil poleg prej omenjenih električnih avtomobilov tudi za razrede prestižnih SUV-jev, Športnih avtomobilov in prestižnih avtomobilov, največji udarec pa je doživel razred višji razred (BMW 5, Audi A6…), ki je v primerjavi z lanskim oktobrom izgubil skoraj 60 odstotkov.

Preberite tudi:

Je pet let star električni avtomobil sploh še za kakšno rabo?

Koronavirus je poskrbel za nižje cene avtomobilov v Nemčiji

Občutna pocenitev – v obravnavi je nov predlog o davku na motorna vozila, ki obljublja vsesplošno pocenitev