Nemški TÜV je objavil statistiko napak, ki priča o zanesljivosti in kakovosti šest do sedem let starih rabljenih avtomobilov. Presenetljivo na prvih mestih prednjačijo Nemci, a je veliko odvisno tudi od posameznega modela, saj so se nekateri modeli istih nemških znamk znašli tudi povsem pri repu razpredelnice.
Seveda se lahko pojavijo očitki, da TÜV-jeva lestvica ni najbolj merodajna, saj beležijo le napake, odkrite na tehničnih pregledih. Posledično ni podatka o resnosti napak in strošku popravil, hkrati pa je tudi možno, da lastniki določenih modelov mnogo boljše skrbijo za svoje konjičke kot ostali in posledično na tehničnih pregledih nimajo težav. Po drugi strani so samo lani pregledali 8,8 milijona avtomobilov, kar jim zagotavlja res obsežno statistično bazo in zanimive rezultate.
Rezultati? Na samem vrhu še vedno kraljuje Porsche 911, ki je že leta sinonim za nemško zanesljivost, hkrati pa zanj lastniki tudi odlično skrbijo. Na drugo mesto se je zavihtel Audi TT, ki je sicer precej cenejši in bi ravno iz tega vidika lahko služil kot zanesljiva, cenovno ugodna alternativa virtuozu iz Stuttgarta. Športnikoma sledijo nekoliko bolj običajni avtomobili, ki pa so hkrati za povprečnega kupca bolj zanimivi. Tisti, ki si želite izjemno zanesljivega rabljenega avtomobila, boste zelo zadovoljni z Mercedesom A ali B, pa Toyoto Auris ali Volkswagen Touaregom. Nemcem tukaj konkurirajo praktično zgolj japonci, kjer so se poleg Toyote dobro odrezali tudi praktično vsi modeli japonske znamke Mazda.
Po drugi strani na samem dnu lestvice kraljujeta Renault Kangoo in vsi predstavniki znamke Dacia. To lahko verjetno pripišemo temu, da avtomobile znamke Dacia ponavadi kupijo ljudje ravno zaradi njihove cenovne dostopnosti, posledično pa v servise in generalno stanje vozila ne vlagajo ravno veliko. Morda bolj presenetljivo sta se na dnu znašla tudi dva Volkswagnova modela in sicer Passat in Sharan, ter Fiatov Punto.