Da bi vam karseda približali nakup rabljenega avtomobila, smo se odločili narediti serijo člankov, z opisi, prednostmi, slabostmi in našimi priporočili najbolj iskanih avtomobilov, oziroma avtomobilov, s katerimi se pri uvozu po naročilu največ srečujemo. Eden izmed takšnih je tudi Volkswagen Golf, ki velja za pravega slovenskega ljubljenca.
VOLKSWAGEN GOLF
VW Golf je kompaktna družinska kombilimuzina, ki že od leta 1974 navdušuje s svojo vsestranskostjo in preprostostjo. Ravno to je bil že takrat pri prvi generaciji Volkswagnov recept za uspeh – ugodna cena, kvalitetna notranjost in veliko prostora v avtomobilu, ki ga je izjemno enostavno voziti. Kdo se ne spomni slavne druge generacije ali Golf ‘dvojke’, ki je veljala za nekakšnega Kalašnikova v svetu avtomobilizma – izjemna zanesljivost in enostavno vzdrževanje v vseh pogojih. Tako je Golfu pridobila sloves, ki istoimenske avtomobile prodaja še danes. Ravnokar je VW predstavil že svojo osmo generacijo legendarnega Golfa, vendar le ta še ni niti v prodaji, zato se bomo fokusirali na sedmo generacijo, s katero se dejansko tudi največ srečujemo pri uvozu vozil po naročilu.
Golf še vedno velja za zanesljivega tudi v sedmi generaciji, a vseeno ne pričakujte ‘neprebojnega’ delovanja kot pri stari ‘dvojki’. Pri večini dizelskih motorjev je bilo namreč ugotovljeno preseganje deklarirane norme o količini izpustov (dieselgate), za odpravo neskladij pa je potrebno pri 2.0 TDI motorjih preprogramirati motorno elektroniko pri 1.6 TDI motorjih pa izvesti bolj zahtevne fizične posege. Pri 7 stopenjskih DSG menjalnikih (DQ200) prihaja tudi do intenzivne obrabe sklopk ter cukajočega delovanja. Težavo se lahko delno odpravi z reprogramiranjem, v kolikor pa sta sklopki že izrabljeni je potrebna draga menjava. Pri 1.6 TDI dizelskih motorjih prihaja do zgodnjih odpovedi turbinskih polnilnikov, mnogokrat celo pred prevoženimi 50.000 km. Večino primerov se popravi pod garancijo v kolikor se popravilo še ni izvedlo, pa nakup takega avtomobila odsvetujemo. Potem so tu še standardne napake dvomasnih vztrajnikov v primeru kombinacije dizelskega motorja, ročnega menjalnika in pretežno mestne vožnje, pri bencinskih motorjih pa je potrebno biti pozoren na visoko porabo olja in hladilne tekočine.
Tudi tukaj je seveda glavno redno in kvalitetno vzdrževanje. V kolikor se odločite za uvoz vozil po naročilu priporočamo model GTD, ki s svojimi 184 konjskimi močmi zagotavlja veliko zmogljivosti ob še vedno sprejemljivi porabi. Obenem je tudi že standardno izjemno dobro založen z opremo, kar za običajnega Golfa ne moremo reči. V kolikor vam proračun tega vseeno ne dopušča, priporočamo različico z 2.0 litrskim TDI motorjem s 150 konjskimi močmi. Absolutno se izogibajte 1.4 TSI motorja, saj imajo te motorji v povprečju mnogo več težav kot ostali.
⇒ V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta.