NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Škoda Superb

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Škoda Superb

Najpopularnejši rabljeni avtomobili: Škoda Superb!

Da bi vam karseda približali nakup rabljenega avtomobila, smo se odločili narediti serijo člankov, z opisi, prednostmi, slabostmi in našimi priporočili najbolj iskanih avtomobilov, oziroma avtomobilov, s katerimi se pri uvozu po naročilu največ srečujemo. Eden izmed takšnih je tudi Škoda Superb, ki prav upravičeno velja za boljšo alternativo priljubljenemu Passatu.

Škoda Superb

sdr

Škoda Superb – notranjost

Škoda Superb je v osnovi večja družinska limuzina z veliko prostora v kabini, udobja in ogromnim prtljažnikom, še bolj priljubljen pa je njen karavanski brat. Že od leta 2001 Superb velja za nekoliko podaljšano in cenejšo, češko različico VW Passata s katerim si deli tudi osnovo, pa vendar je v zadnjih letih Škoda ta model izpopolnila do te mere, da je slednjega po našem mnenju že prehitela.

Tretja generacija Škode Superb

 

sdr

Škoda Superb

Že od leta 2001 Superb velja za nekoliko podaljšano in cenejšo, češko različico VW Passata s katerim si deli tudi osnovo, pa vendar je v zadnjih letih Škoda ta model izpopolnila do te mere, da je slednjega po našem mnenju že prehitela.

Ravno Superb zadnje, tretje generacije s katero se v največji meri tudi srečujemo, je naredil tolikšen korak naprej, da sedaj velja že za nekakšno cenovno ugodno alternativo poslovnim limuzinam višjega razreda saj izgleda odlično, je dobro opremljen, dobro zvočno izoliran in izjemno udoben. Prostora za noge na zadnji klopi je zagotovo toliko kot v podaljšanih različicah avtomobilov kot so BMW serije 7 in Mercedes Benz razreda S, vzmetenje in karakter avtomobila pa se ravno tako trudita posnemati omenjene avtomobile, čeprav seveda za tretjino cene še vedno ne gre pričakovati čudežev. Ravno tu je še najboljši del Škode Superb, saj dobite res ogromno avtomobila, za vaš denar saj je glede na vse kar ponuja relativno poceni.

Enak motor kot pri VW Passatu

Ker pri Škodi uporabljajo enake motorje in večino delov pogonskega sklopa kot pri VW Passatu, so tudi okvare tukaj podobne. Vseeno moramo izpostaviti, da glede na vse raziskave veljajo Škode za bolj zanesljive z manj napakami kot pripadniki istega segmenta, z VW značko na nosu. V največji meri naj bi manjše število napak in tako večjo zanesljivost pripisali drugemu dobavitelju nekaterih delov elektronike avtomobila, saj vsi vemo, da je večina napak na novejših avtomobilih elektronske narave, vseeno pa lastniki poročajo tudi o manjšem številu dejanskih okvar na motorju.

dav

Škoda Superb

Ravno Škoda Superb zadnje, tretje generacije s katero se v največji meri tudi srečujemo, je naredil tolikšen korak naprej, da sedaj velja že za nekakšno cenovno ugodno alternativo poslovnim limuzinam višjega razreda saj izgleda odlično, je dobro opremljen, dobro zvočno izoliran in izjemno udoben.

Ravno zaradi renomeja poslovne limuzine, ki si ga je Škoda Superb ustvaril z zadnjo generacijo absolutno priporočamo 2.0 litrski dizelski agregat s 190 konjskimi močmi, saj bo imel tako dovolj moči in navora za daljša križarjenja po Evropi, pa še poraba bo izjemno majhna. Tisti manj zahtevni posezite po 150 konjski različici istega motorja, ki bo ravno tako povsem zadosti, saj Superb ni tako težak avtomobil, kot zaradi svoje velikosti izgleda (1500-1600kg), absolutno pa vam odsvetujemo 1.6 litrski dizelski agregat saj je le ta podhranjen in nagnjen k večjemu številu okvar. V kolikor vam plinsko olje ne diši ravno preveč, lahko prav tako posežete po katerikoli različici 2.0 litrskega turbobencinskega agregata, ki bo poleg nižjega hrupa v kabini prispeval tudi k odličnim zmogljivostim – najmočnejši ima kar 280 konjskih moči!

Zanimivost: Ali ste vedeli, da najhitrejša različica Superba za pospešek do stotice potrebuje le 5,5 sekunde?

Preberite tudi:

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Volkswagen Passat

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: BMW Serije 5

KAKO SE PO NOVEM PRI UVOZU AVTOMOBILA RAČUNA DAVEK NA MOTORNA VOZILA?

PONUDBA RABLJENIH VOZIL

ODDAJ POVPRAŠEVANJE

About the Author