NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: BMW SERIJE 5

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: BMW SERIJE 5

BMW SERIJE 5

Da bi vam karseda približali nakup rabljenega avtomobila, smo se odločili narediti serijo člankov, z opisi, prednostmi, slabostmi in našimi priporočili najbolj iskanih avtomobilov, oziroma avtomobilov, s katerimi se pri uvozu po naročilu največ srečujemo. Eden izmed takšnih je ravno BMW serije 5.

Serija 5 v osnovi predstavlja poslovno limuzino, ki že od leta 1972 riše nasmehe na usta tistim direktorjem, ki si želijo nekaj več  tudi od vozniške izkušnje. Razlog je zagotovo v vozni dinamiki, ki je v seriji 5 že od nekdaj vodilna v tem segmentu, k temu pa zagotovo pripomore tudi zadnji pogon, s popolnoma izklopljivo motorno elektroniko. V tem razredu mu največja tekmeca predstavljata ravno nemška Audi A6 ter Mercedes razred E, ki pa imata povsem drugačne namere o katerih bomo več povedali v njunih člankih. 

sdr

Notranjost vozila BMW Serije 5

Serija 5 v osnovi predstavlja poslovno limuzino, ki že od leta 1972 riše nasmehe na usta tistim direktorjem, ki si želijo nekaj več  tudi od vozniške izkušnje.

Trenutno je v prodaji že sedma generacija serije 5, mi pa se pri uvozu vozil po naročilu največ srečujemo s predzadnjo, torej šesto F10/F11 generacijo, ki so jo proizvajali med letoma 2010 in 2016. Ker so pogonski sklopi skoraj identični tistim v manjši seriji 3 so posledično tudi napake zelo podobne. Pri  2.0 dizelskih motorjih z oznako N47 pa tudi pri večjih 3.0 litrskih dizelskih agregatih, prihaja do težav z napenjalci in verigo odmičnih gredi. Težava se sliši kot ‘cingljanje’ izpod motornega pokrova. V kolikor se problematična veriga in napenjalci ne zamenjajo v dovolj kratkem času lahko to vodi v hudo okvaro motorja. Potem so tukaj še klasične hibe modernih dizlov in preveč umirjene vožnje. Govorimo predvsem o zapacanih DPF filtrih in EGR ventilih, ob pretežni vožnji po mestnih središčih pa lahko v kombinaciji z ročnim menjalnikom predčasno pride tudi do izrabe dvomasnega vztrajnika. 

dav

BMW Serije 5

V kolikor se problematična veriga in napenjalci ne zamenjajo v dovolj kratkem času lahko to vodi v hudo okvaro motorja.

Pri karavanski Touring različici serije 5 se lastniki pogosto srečujejo z okvarami zadnjih zračnih blazin, ki jih pri limuzinski različici ni, zadnje čase pa se srečujemo tudi s čedalje večimi samovžigi avtomobilov, ki imajo za posledico popolno uničenje avtomobila. Problem je zelo znan in lahko rešljiv, zato priporočamo (v kolikor to še ni bilo narejeno) čimprejšnjo zamenjavo potencialno nevarnega EGR ventila, ki je sicer tudi del obsežnega vpoklica vozil. 

sdr

BMW Serije 5

Serija 5 v kolikor je bila pravilno vzdrževana, vseeno velja za izjemno zanesljiv avtomobil, zagotovo pa bi vam priporočali limuzinsko LCI (facelift) različico modela 530d z odličnim osem-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Tako bo moči in navora vedno dovolj, poraba bo še vedno sprejemljiva, ob primernemu vzdrževanju pa bo ta kombinacija menjalnika in motorja z lahkoto zdržala tudi do pol milijona prevoženih kilometrov. Izogibali bi se predvsem štirivalnih bencinskih različic, ter dizelske različice 518d, ki je za tovrsten avtomobil absolutno podhranjena. Nekoliko več znanih težav je tudi pri kasnejših različicah z oznako 525d, ki že uporabljajo dizelski štirivaljnik.

Serija 5 v kolikor je bila pravilno vzdrževana, vseeno velja za izjemno zanesljiv avtomobil, zagotovo pa bi vam priporočali limuzinsko LCI (facelift) različico modela 530d z odličnim osem-stopenjskim avtomatskim menjalnikom.

Zanimivost: V prejšnji generaciji BMW F10 serije 5, je imela najmočnejša različica (M5 Competition) kar 457 konjskih moči več od najšibkejše (518d).

PREBERITE ŠE:

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Volvo XC60

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: BMW serije 3

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Audi A4

TESTI ZIMSKIH PNEVMATIK

PONUDBA RABLJENIH VOZIL

ODDAJTE POVPRAŠEVANJE

About the Author