NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: BMW SERIJE 3

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: BMW SERIJE 3

Najpopularnejši rabljeni avtomobili: BMW serije 3

Da bi vam karseda približali nakup rabljenega avtomobila, smo se odločili narediti serijo člankov, z opisi, prednostmi, slabostmi in našimi priporočili najbolj iskanih avtomobilov, oziroma avtomobilov, s katerimi se pri uvozu po naročilu največ srečujemo. Eden izmed takšnih je ravno BMW serije 3.

BMW serije 3

BMW serije 3 je pravi steber znamke, saj predstavlja skoraj 30 odstotkov vseh prodanih BMW-jev, zato tudi ni nič čudnega, da pri nas predstavlja največji delež ‘bavarcev’ uvoženih po naročilu. V osnovi je to manjša poslovna limuzina, ki je v karavanski obliki lahko zelo dober družinski avtomobil, v kupejevski ali cabriolet različici, pa lahko predstavlja tudi avtomobil za pregovorni užitek v vožnji. Odlično združuje praktičnost in vsakodnevno uporabnost, z odlično vozniško izkušnjo ter športnim videzom.

sdr

sdr

BMW serije 3 je pravi steber znamke, saj predstavlja skoraj 30 odstotkov vseh prodanih BMW-jev

Sedma generacija BMW serije 3

Trenutno je na trgu že sedma generacija BMW serije 3, mi pa se najbolj srečujemo s peto t.i. E90 in šesto F30 generacijo. Peta generacija predstavlja boljšo izbiro za prave entuziaste, dočim F30 generacija poskrbi za modernejši izgled, večjo tehnološko dovršenost in nekoliko več prostora v notranjosti. Obe generaciji sta seveda odlična izbira in ob pravilnem vzdrževanju in skrbi za avtomobil predstavljata odličnega, dolgoletnega sopotnika, kar pa ne pomeni, da sta povsem brez napak. Pri  2.0 dizelskih motorjih z oznako N47, ki so se vgrajevali do prenove (in tudi pri prejšnji E90 generaciji serije 3 od letnika 2007 naprej) prihaja do težav z napenjalci in verigo odmičnih gredi. Težava se sliši kot ‘cingljanje’ izpod motornega pokrova. V kolikor se problematična veriga in napenjalci ne zamenjajo v dovolj kratkem času lahko to vodi v hudo okvaro motorja. Potem so tukaj še klasične hibe modernih dizlov in preveč umirjene vožnje. Govorimo predvsem o zapacanih DPF filtrih in EGR ventilih, ob pretežni vožnji po mestnih središčih pa lahko v kombinaciji z ročnim menjalnikom predčasno pride tudi do izrabe dvomasnega vztrajnika. Večje število lastnikov poroča tudi o poškodbah kondenzatorja klimatske naprave, kar je najverjetneje posledica izpostavljenosti na poškodbe s strani kamenčkov med vožnjo. Da ne bomo izpostavljali samo slabosti se prodaja tudi ogromno takih avtomobilov, ki so že krepko presegli mejo 300 tisoč prevoženih kilometrov in ne kažejo nekih znakov utrujenosti, kar priča o kvaliteti izdelave in o tem, da lahko taki avtomobili s pravilnim vzdrževanjem in pravilnim načinom vožnje služijo lastniku še dolgo časa.

sdr

sdr

Peta generacija predstavlja boljšo izbiro za prave entuziaste.

Ne glede na znane težave, bi v obeh primerih vseeno priporočali različico 320d, ki ponuja dovolj moči in zmogljivosti, da bo zadostila vsem potrebam, obenem pa preseneti z udobjem, stroški vzdrževanja in izjemno majhno porabo goriva. V kolikor boste tak avtomobil redno servisirali, ga vsaj občasno zapeljali na avtocesto in budno spremljali ‘famozno’ verigo se nimate česa bati. Priporočamo le nakup t.i. Facelift oz LCI modela, torej od letnika 2015 naprej pri F30 generaciji, in od leta 2008/2009 naprej pri generaciji E90. Odsvetujemo šibkejše bencinske različice z oznako 316i do leta 2015 in tiste z oznako 318i od leta 2015 naprej. Te so res ‘podhranjene’ za tak avtomobil, posledično pa je poraba mnogo večja. Pomanjkanje zmogljivosti lahko voznika ravno tako pusti hladnega in ga v nekaterih primerih spravi tudi v nevarno situacijo.

sdr

sdr

Ne glede na znane težave, bi v obeh primerih vseeno priporočali različico 320d.

Zanimivost: Šesto generacijo BMW serije 3 so po celem svetu prodali v kar 2,652,485 primerkih.

Preberite še,

NAJPOPULARNEJŠI RABLJENI AVTOMOBILI: Volvo XC60

PRODAJA NOVIH DIZELSKO GNANIH AVTOMOBILOV UPADA

ROČNI ALI AVTOMATSKI MENJALNIK? RAZBIJAMO MITE!

5 NAJBOLJ ZANIMIVIH ELEKTRIČNIH AVTOMOBILOV V LETU 2019

NAŠA PONUDBA RABLJENIH VOZIL

 

About the Author