Agencija J.D.Power je med ameriškimi potrošniki, tako kot vsako leto, izvedla študijo, s katero ugotavljajo zanesljivost avtomobilov v obdobju treh let od nakupa, ugotovili pa so, da se je skupna zanesljivost tri leta starih avtomobilov povečala za 1,5 odstotka.
Študija za leto 2020 je zajemala kar 36.555 avtomobilov z letnico proizvodnje 2017, povprašali pa so jih o 177 specifičnih težavah, združenih v osem skupin. Merilna enota zanesljivosti je v tem primeru PP100, kar pomeni število okvar na 100 prodanih avtomobilov.
Industrijsko povprečje je letos znašalo 134 PP100 kar je 2 točki bolje od leta prej, v primerjavi z letom 2018 pa se je skupna zanesljivost vseh avtomobilov, povečala za 6 točk. V kategoriji posameznih avtomobilov se je najvišje uvrstil lexus ES, ki je z rezultatom 52 PP100 postal najzanesljivejši avtomobil v zgodovini študije. Prvič v zgodovini se je zgodilo tudi to, da je v eni izmed kategorij zmago osvojil električni avtomobil. Ta čast je v kategoriji kompaktnih vozil pripadla Nissan Leafu.
Med znamkami se je z 89 PP100 na prvo mesto uvrstila Hyundaijeva luksuzna podznamka Genesis, ki je bila tudi prvič vključena v študijo. S 100 PP100 ji je sledil dosedanji večletni zmagovalec Lexus, tretje mesto pa je s 103 napakami na 100 avtomobilov osvojil ameriški Buick. Na četrtem mestu se je znašel nemški Porsche, ki je z rezultatom 104 PP100 tudi najvišje uvrščen proizvajalec visoko zmogljivih avtomobilov, peta pa je bila Toyota s 113 napakami na 100 avtomobilov.
Zanimivo si je pogledati tudi prva tri mesta po posameznih kategorijah, kjer presenetljivo visoko kotira nemški BMW, saj ga lahko na ‘top 3 listi’ najdemo kar petkrat, enkrat celo na prvem mestu. Skupno je BMW sicer zasedel osmo mesto, njegova glavna tekmeca Audi in Mercedes Benz, pa sta se tokrat odrezala precej slabše. Za največje razočaranje je po našem mnenju poskrbel švedski Volvo, ki so ga prehiteli tudi dosedanji ‘kralji repa lestvice’ – Fiat Jeep in Chrysler.