Popularnost višjih avtomobilov kot so SUV-ji in manjši križanci, je izpodrinila in praktično uničila že kar nekaj drugih karoserijskih oblik. Na račun SUV-jev so praktično izumrli nekoč zelo popularni enoprostorci, čedalje manj pa je tudi karavanskih različic nekdaj popularnih modelov.
A očitno tudi to še ni vse, saj zadnji podatki kažejo, da počasi izumirajo tudi kabrioleti. Razloga za to seveda tokrat ne moremo pripisati poplavi cestnih terencev in križancev saj ti dve karoserijski obliki nimata čisto nič skupnega, temveč se proizvajalci zaradi čedalje večje palete proizvodov in želje po večji profitabilnosti sedaj fokusirajo le na modele, ki so najbolj dobičkonosni. Trenutno si proizvajalci enostavno ne morejo privoščiti razvojnih stroškov posebne brezstrešne različice, ki jo bodo v obsegu določenega modela, morda prodali v maksimalno 5-10 odstotkih primerov, saj se trenutno z večjimi investicijami fokusirajo na elektrifikacijo celotnega portfelja.
Imuni na zmanjšan obseg ponudbe niso niti kupeji.
Imuni na zmanjšan obseg ponudbe niso niti kupeji, a po nemški raziskavi, ki jo je opravil Automobilwoche vseeno slabše kaže kabrioletom. Kot enega izmed razlogov navajajo tudi azijski avtomobilistični trg, ki predvsem po zaslugi Kitajske velja za največjega na svetu. Tam je namreč sama onesnaženost zraka tako velika, da nikomur niti ne pade na pamet, da bi se vozil s spuščeno streho in zatorej niti ne razmišlja o nakupu kabrioleta.
Tudi anketa iz Nemčije, kjer so lani še vedno registrirali okoli 20 tisoč kabrioletov, kaže, da so le ti daleč od nekdanjih prodajnih številk, s tem pa se praktično nihče pretirano ne obremenjuje. Le nekaj desetletij nazaj je imel namreč svojo brezstrešno različico skoraj vsak evropski model. Le spomnimo se VW Golfa Cabrio, Megane CC, Peugeot 306 CC, Opel Astra Twin Top in nenazadnje tudi posebnih modelov brez strehe kot sta Volkswagen Eos in Opel Cascada, ki jih sploh ne prodajajo več. Kabrioletne različice so ostale praktično le še domena premijskih znamk, kot so BMW, Mercedes-Benz in Porsche.
Kar 45 odstotkom vprašanih je za kabriolete vseeno, več kot četrtina se glede tega ne more odločiti, le vsakemu tretjemu pa je dejansko žal, da se ponudba kabrioletov redči. Morda se bo v zanimivi niši opogumil ravno Volkswagen, saj naj bi pri ljudskem proizvajalcu resno razmišljali o brezstrešni različici električnega ID.3. Počakajmo na več informacij, a vseeno citat iz naslova še vedno velja – kdor si želi kupiti kabrioleta, naj ne odlaša!
⇒ V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta. V primeru želje po naročilu vozila pa lahko enostavno oddate povpraševanje preko spletnega obrazca dosegljivega na povezavi spodaj.