Aerodinamika predstavlja enega največjih dejavnikov pri zmanjšanju porabe v avtomobilu, saj aerodinamičnost vozila pove koliko zračnega upora bo moral premagati pogonski agregat ob premikanju skozi kapljevino – zrak. V poenostavljenem smislu koeficient zračnega upora pove kako ‘gladko’ se avtomobil giblje skozi zračno maso in kolikšen zračni upor pri tem nastaja. Seveda manjši kot je koeficient zračnega upora, lažje se avtomobil premika skozi zrak, posledično pa je manjša tudi poraba. Doug Frasher iz oblikovalskega oddelka pri znamki Volvo je slavno dejal, da lahko zmanjšanje koeficienta zračnega upora za samo 0.01 zniža porabo tudi do pol litra na sto prevoženih kilometrov.
Morda ravno obraten trudom proizvajalcev pa je sedaj trend kupovanja SUV vozil, tako novih in rabljenih, kot tudi takih iz uvoza, saj le ti že zaradi svoje višine ne morejo biti tako aerodinamično učinkoviti kot limuzine ali kombilimuzine. Poleg tega lastniki na svoje avtomobile še dodatno dajejo čedalje večja in širša platišča ter tako poleg zračnega upora povečujejo še kotalni upor in spet je tukaj višja poraba. K zvišanju porabe zaradi aerodinamične neučinkovitosti vplivajo tudi odprta stranska okna na vozilu ali celo malo odprto strešno okno.
Za občutek je tukaj še seznam avtomobilov z najmanjšim koeficientom zračnega upora, kjer takoj opazimo, da Mercedes Benz očitno res ve kaj dela:
- Mercedes Benz A limuzina – Cd 0.22
- Mercedes Benz CLA – Cd 0.22
- BMW serije 5 EfficientDynamics – Cd 0.22
- Tesla Model 3 – Cd 0.23
- Audi A4 limuzina – Cd 0.23
- Mercedes Benz razred E limuzina – Cd 0.23
- Tesla Model S – Cd 0.24
- Toyota Prius – Cd 0.24
- Hyundai Ioniq – Cd 0.24
- Mercedes Benz razred S – Cd 0.24
- BMW serije 7 Longwheelbase – Cd 0.24