kategorije članka

Cene rabljenih vozil še vedno samo navgor

O dviganju cen novih in tudi rabljenih avtomobilov smo sicer že pisali, a izgleda, da tej noriji še nekaj časa ne bo konca. Za dober primer lahko vzamemo nemški trg, ki je zaradi svoje velikosti zelo dober pokazatelj generalnega dviga cen rabljenih avtomobilov, poleg tega pa iz Nemčije tudi največ uvažamo po naročilu naših strank.
Po podatkih nemškega portala AutoScout24 se je povprečna cena rabljenega avtomobila v zadnjem letu povzpela na kar 22.941 €, kar pomeni podražitev za skoraj 3.000 €. Glavni razlog je že večkrat omenjeno pomanjkanje polprevodnikov, ki vztrajno zavira proizvodnjo novih avtomobilov, ki jih posledično ni mogoče dobiti, oziroma so dobavni roki izjemno dolgi. Nekatere stranke so tako pripravljene plačati skoraj enako ceno za malo rabljen avtomobil, ki je na voljo takoj, kot da za podobno ali v nekaterih primerih celo enako vsoto denarja, na svojega jeklenega lepotca čakajo tudi po več kot eno leto.
Druga stvar je tudi ekonomska negotovost prebivalstva zaradi pandemije, katere rezultat je ta, da se manj ljudi odloči za nakup novega avtomobila, ki bi predstavljal velik strošek. Namesto novega avtomobila raje posegajo po rabljenih, kar je v zadnjem letu močno dvignilo povpraševanje in z njim tudi cene. Podobno razmišljajo tudi večja podjetja, ki svoje flote ponavadi menjajo na eno do dve leti, sedaj pa so pri prenovi voznih parkov bolj zadržani oziroma s tem dlje odlašajo.
Opaziti je tudi čedalje večje zanimanje za dizle, saj le ti izginjajo iz ponudbe novih avtomobilov, zato so pri rabljenih postali še toliko bolj iskani. V primerjavi z bencinskimi je povprečna cena dizelskega rabljenega avtomobila na nemškem trgu kar 4.500 € višja, dražji pa so le hibridna in električna vozila, kjer pa cena ne odraža velikega povpraševanja ampak to, da so tovrstna vozila relativno nova in že v osnovi dražja. Glede na čedalje večji zaton dizlov je ta podatek kar nekoliko presenetljiv.
Večja odstopanja v primerjavi z lanskim letom je opaziti že pri najpopularnejših avtomobilih za uvoz po naročilu, kot so BMW serije 3 in 5, Audi A6, VW Passat, Škoda Superb in podobni, daleč največje zvišanje pa so doživeli športni in superšportni avtomobili. Če ste recimo pred enim letom brez težav našli BMW M3/M4 letnik 2017 pod 50 tisočakov, ali BMW M2 istega letnika tudi pod 40 tisočakov, je to letos, v kolikor želite avtomobil, ki ni bil razbit in ima preverjeno zgodovino, praktično misija nemogoče. Podobna zgodba je tudi pri znamki Porsche, kjer so cene športnih modelov 911, Cayman in Boxster v zadnjem letu poskočile za 10-20%, pa čeprav so avtomobili leto starejši. Premožnejši bencinski navdušenci tudi opažajo, da dvanajst, deset in 8 valjniki počasi izumirajo, ravno tako je čedalje manj pravih vozniških avtomobilov, zato so le ti že začeli polniti svoje zbirke za čas, ko bodo vsi dokončno preklopili na elektriko.
Dobre kupčije se sicer tudi v takem trgu še vedno lahko najdejo, vendar so le te precej redke. V kolikor tudi vi razmišljate o nakupu rabljenega avtomobila, vas tako vljudno povabimo, da ne odlašate, ampak se obrnete na nas in skupaj poiščemo vaš sanjski avtomobil, preden trg dokončno ponori.

V kolikor imate kakršnakoli vprašanja je naše osebje z veseljem na razpolago za pomoč. Kliknite na spodnjo povezavo in kontaktirajte enega izmed članov ekipe Do Avta. V primeru želje po naročilu vozila pa lahko enostavno oddate povpraševanje preko spletnega obrazca dosegljivega na povezavi spodaj.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

UVOZ IN PRODAJA VOZIL

To so najboljše in najslabše letne pnevmatike za poletje 2022

Zopet je prišel čas, ko moramo počasi razmišljati o letnih pnevmatikah, ki bodo uradno dovoljene že čez nekaj tednov. Tisti, ki ste nove pnevmatike kupili lani ali morda še kakšno leto prej, se s tem še ne obremenjujete, tisti, ki potrebujete menjavo, pa vas verjetno zanima za katere je pametno

UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Cene avtomobilov v 2022 samo še bolj navzgor

Že dve leti opazujemo kako globalna pandemija vpliva na svetovno gospodarstvo, predvsem avtomobilsko industrijo. Če je bil v 2020 največji problem t.i. lockdown, ko saloni dejansko niso mogli prodajati novih avtomobilov, je bil v preteklem letu glavni problem pomanjkanje surovin in polprevodnikov, ki je izjemno negativno vplival na proizvodne številke

UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Prodajne številke za leto 2021 razkrivajo marsikaj

Podjetje Ardi d.o.o. je ponovno opravilo statistiko prve registracije vozil v letu 2021, ki jo kot uradno statistiko uporablja tudi Sekcija za osebna motorna vozila. Skupno je bilo v preteklem letu v Sloveniji prvič registriranih skoraj 54 tisoč vozil, kar v primerjavi z letom 2020 pomeni prirastek v višini dobrega