kategorije članka

Audi bo do leta 2026 ustavil proizvodnjo bencinskih in dizelskih modelov

Audi bo do leta 2026 ustavil proizvodnjo bencinskih in dizelskih modelov in kmalu zatem prešel na 100% električni portfelj.

Markus Duesmann, generalni direktor Audija je razkril, da oznak TDI in TFSI kmalu ne bomo več našli na zadkih njihovih avtomobilov. Do konca leta 2026 naj bi namreč prenehali izdelovati nove modele z vgrajenimi bencinskimi in dizelskimi motorji in ves svoj fokus preusmerili v izdelavo in razvoj električnih avtomobilov.
Duesmann je odločitev in časovnico napovedal na sestanku vodstva v Ingolstadtu, le ta pa ima nekaj zanimivih mejnikov. Čeprav bodo leta 2026 prenehali z novimi modeli s pogonom na notranje izgorevanje, pa bodo tisti, ki so bili predstavljeni pred tem letom, nekaj let še vedno v prodaji. Tako naj bi bilo do začetka prihodnjega desetletja, potem pa bo Audi postopoma, a precej hitro, postal popolnoma električni proizvajalec.
Automobilwoche je v svojem članku objavil, da Audi A3 in A4 sploh ne bosta imela več naslednikov s klasičnim pogonom, temveč ju bosta nadomestila električna modela A3 e-tron in A4 e-tron, podobni časovnici pa bosta sledila tudi modeloma A5 in A6, so še zapisali. Čisto zadnji audijev model z motorjem na notranje izgorevanje bo po vsej verjetnosti Audi Q8, ki se bo leta 2026 skupaj z modelom Q8 e-tron predstavil v novi generaciji. Le ta bo naprodaj vse tja do leta 2032, zatem pa bo proizvodnje avtomobilov s klasičnim pogonom verjetno konec.
Pri Audiju že sedaj veliko vlagajo v tehnologijo električnih avtomobilov. Tako so že predstavili načrte za prodajo električnega A6 e-tron, ki bo nekaj časa obstajal vzporedno s klasičnim modelom A6. Audi A6 e-tron se bo ponašal z novo, kar 100 kWh baterijsko celico, ki naj bi omogočala doseg, večji od 700 kilometrov. Poleg Q6 e-tron bo to drugo vozilo znamke Audi, ki je izdelano na novi PPE platformi, razviti v sodelovanju z znamko Porsche.
Do leta 2025 nameravajo pri Audiju svoj električni portfelj razširiti na 20 modelov, do leta 2030 pa nameravajo skupaj s Volkswagnom in Porschejem prodati že preko sedem milijonov avtomobilov izdelanih na prej omenjeni PPE platformi.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču