kategorije članka

5 NAJPOGOSTEJŠIH IN FUNKCIONALNIH PREDELAV VOZIL

Pri uvozu vozil po naročilu se večkrat srečamo s povpraševanjem po dodatnih storitvah in dodelavah v času, ko stranke čakajo na odmero davka na motorna vozila. Tako imajo vse urejeno še pred prvo registracijo pri nas, veliko pa jih avtomobile seveda nadgradi tudi kasneje. Ponavadi se odločijo zgolj za eno, včasih pa tudi za več dodelav hkrati, zato smo se odločili napisati članek, kjer boste izvedeli naša priporočila in skrite pasti petih najpogostejših dodelav:

TEMNENJE STEKEL

Temnenje stekel: ravno temnenje stekel predstavlja eno izmed najpogostejših predelav naših strank, saj je predelava tako estetska, kot tudi funkcionalna. Estetike verjetno ne potrebujemo posebej pojasnjevati, saj vsi veste kako bolje izgleda avtomobil s temnimi stekli, mnogi pa ne vedo, da tudi funkcionalno pozitivno vplivajo na avtomobil. Temnenje še posebej priporočamo ljudem, ki v avtomobilu pogosto vozijo otroke, saj zagotavlja do 99 odstotno UV zaščito, poleg tega služi tudi kot toplotni izolator zaradi česar se notranjost manj pregreva, posledično pa tudi klimatska naprava ne rabi delati nadur. Če avtomobil že tovarniško nima zatemnjenih stekel, vam to ‘nadgradnjo’ toplo priporočamo.

VGRADNJA VLEČNE NAPRAVE

Vgradnja vlečne kljuke: tukaj gre morda manj za željo naših strank takoj ob uvozu, veliko pa si jo namesti kasneje v toku lastništva avtomobila. V kolikor vlečne kljuke ne potrebujete zgolj občasno ampak ste pogost uporabnik svetujemo, da že v osnovi iščemo avtomobil, ki ima vlečno kljuko vgrajeno že tovarniško. Pri veliko proizvajalcih je poleg dodatnih ojačitev namreč prilagojen tudi ESP sistem, ki vam lahko pomaga v kriznih situacijah, nekateri pa ponujajo celo elektronska pomagala za vzvratno vožnjo s pripeto prikolico.

ČIPIRANJE VOZILA

‘Čipiranje’ ali optimizacija motorne elektronike: Tudi tukaj gre v večini za kasnejšo nadgradnjo, ki pa se je poslužuje čedalje več ljudi. Je namreč izjemno ‘poceni’ način, kako iz avtomobila iztisniti dodatnih nekaj konjskih moči ali celo poskrbeti za manjšo porabo. Dodelavo v nekaterih primerih toplo priporočamo vendar pazite, saj niso vsi motorji in vse različice enako dojemljive za velike prirastke v moči motorja. Predlagamo, da se za poseg obrnete na specialiste, ki vam bodo dali prave nasvete ter ‘realen izplen’ in ne na vaške strokovnjake, ki vam bodo za 150€ ‘navili’ avtomobil. Taki vam lahko naredijo več škode kot koristi

VEČJA PLATIŠČA

Večja platišča: Predelava, ki to ni, a je vseeno zelo pogosta. Mnogokrat upravičeno, dostikrat pa preseže vse meje. Mnogi namreč predvsem v iskanju boljšega izgleda na avtomobil takoj, ko je možno natlačijo največja možna platišča, kar ima lahko ob pretiravanju celo negativen učinek na samo vožnjo in vodljivost avtomobila. Seveda recimo pri klasičnem BMW serije 3 z zamenjavo 16 palčnih platišč za večje 18 palčne ni nič narobe, saj se bo avtomobil peljal občutno bolje, občutek na volanu bo boljši in tudi avto bo dosti bolje izgledal. Težava nastane, ko nekateri tlačijo na običajne avtomobile (luksuzni avtomobili in veliki SUV-i so izvzeti) 19, 20 ali celo več palčna platišča, ki so v originalu zelo draga zato se poslužujejo poceni replik, ki v nobenem primeru niso priporočljiva, če že imajo za platišča pa v večini primerov potem zmanjka za kvalitetne pnevmatike. Ravno slednji primer je najbolj nevaren saj so ravno pnevmatike ene najpomembnejših sestavnih delov avtomobila! Lahko bi povedali še veliko pa vidimo, da bo to tema za še en poučen članek.

VGRADNJA DODATNE OPREME

Vgradnja dodatne opreme: z razvojem tehnike imamo tudi čedalje bolj tehnološko napredne avtomobile, ki v nekaterih primerih v sebi skrivajo t.i. Hardware za dodatno opremo, ki je sicer kupec pri novem avtomobilu ni specificiral in zato proizvajalec zgolj ni programsko ‘odklenil’ te opcije. Tako imamo dandanes že kar nekaj ponudnikov, ki vam za precej manj denarja, kot je ta dodatek stal pri novem avtomobilu, sprogramirajo dodatne funkcije s katerimi naj vaš avtomobil v originalu ne bi bil opremljen. Možnosti je veliko predvsem v sektorju luči in infozabavnih sistemov, svetujemo lahko le, da se zopet obrnete na strokovnjaka, ki ve kaj dela in vam izda tudi garancijo na opravljeno storitev.

MORDA BI VAS ZANIMALO TUDI ...

auto mechanic checking car battery voltage
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Ali ste vedeli – poletne temperature so bolj škodljive za akumulator kot zimske!

Čeprav najpogosteje odpove v hladnih zimskih mesecih, se klasični 12-voltni zagonski akumulator dejansko najbolj iztroši v poletni vročini. Strokovnjaki opozarjajo, da se pri temperaturah okoli 50 stopinj Celzija življenjska doba akumulatorja skoraj prepolovi. Vozila, ki so dalj časa parkirana na soncu, lahko v motornem prostoru in notranjosti dosežejo temperature, ki

volkswagen id.3 gtx 2025 1600 01
UVOZ IN PRODAJA VOZIL

Koliko dejansko odstopajo dosegi električnih avtomobilov od obljubljenih?

Električni avtomobili so postali vedno bolj priljubljeni zaradi nižjih stroškov vzdrževanja in vse boljše infrastrukture za polnjenje. Vendar pa se mnogi kupci vprašajo, koliko je njihov obljubljeni doseg dejansko dosegljiv v vsakodnevnih razmerah. Razlika med uradnimi številkami in realnim dosegom je pogosto bistvena, zato je pomembno razumeti, zakaj pride do

shutterstock 1711212049
VSI BLOGI

Ali ste vedeli, koliko podatkov vaš avtomobil pošilja v Bruselj?

Ali ste vedeli, da vsi avtomobili, ki so bili na novo homologirani že po 1. januarju 2021, beležijo in shranjujejo podatke o porabi goriva? Kdo ima dostop do teh podatkov in jih lahko pregleduje? Ali je mogoče, da jih pregledujejo tudi lastniki in vozniki?  Spremljanje porabe goriva je postalo obvezno

doavta reverse lindauring 46
vozniška akademija & trackdays

Season closing reversed trackday Lindauring 9.11.2024

Kot je to že v navadi, smo v novembru zaključili sezono s prav posebnim trackdayem. Vedno se trudimo ponuditi nekaj novega zato smo prvega priredili na dirkališču Raceland v spremenjeni konfiguraciji, lani smo prvič ponudili trackday na novi lokaciji v Ljubečni, letos pa smo kot prvi speljali trackday na dirkališču